top of page

Genomineerd voor de Liebster award



Wat is de Liebster award?


De blog van Sarah:

Sarah noemt zichzelf Praat- en Luister Life Coach. Ze blogt over zelfvertrouwen, over pesten en het pesten tegen te gaan en over persoonlijke dingen. Heel divers dus, maar vooral wat bij coaching past


De volgende tien vragen heb ik van Sarah gekregen en zal ik nu zo compleet mogelijk beantwoorden. Zijn jullie er klaar voor? Daar gaan we:

  1. Wat is de betekenis van je voornaam? De betekenis van de naam Joyce is vrolijk/vreugde.

  2. Welk(e) liedje/muziek inspireert je? Ik ben groot fan van de muziek van Dotan. Het is erg rustgevende muziek, waardoor je meer ruimte in je hoofd hebt om inspiratie op te doen. Zijn nieuwste single heet 'Shadow wind', ik denk dat ik dit een van de mooiste nummers vind.

  3. Waarom ben je gestart met bloggen? Grappig! Hier heb ik nog niet zo lang geleden een blog over geschreven. Ik had al eerder een blog, maar dit werkte voor mij niet. Ik plaatste eerst op blogger, maar de opties waren hier te beperkt. Ook had ik tijdsgebrek waardoor het steeds meer naar de achtergrond verdween. Enkele maanden terug begon ik op WordPress, maar al snel volgde het bericht dat ze zouden stoppen met de gratis sites. Op dat moment vond ik het nog te vroeg om een domein te kopen, stel je voor dat ik het weer niet zou volhouden. Daarna kwam ik uit op Wix. Ik zocht een plekje waar ik kon schrijven over mijn chronische ziekte, over wat ik leuk vind en wat me bezig houdt. Het ging in die periode erg slecht en mijn overige hobby's lukten niet. Schrijven is een soort therapie waardoor je dingen even wat los kan laten. Daarnaast is dit een snelle en makkelijke manier om mensen op de hoogte te houden.

  4. Wat is een van je meest favoriete quotes? Een van mijn favoriete quotes is van Erin Hanson. Erin was zowel dichter als schilder. Ik vind deze quote zo goed, omdat ik ook goed ben in het zien van beren op de weg en het bedenken van problemen. Vaak durf ik hierdoor niet de gok te nemen om iets anders dan het 'veilige' te kiezen.

  1. Wat was je lievelingseten toen je klein was? Ik wist hier het antwoord niet meer op, dus deed navraag bij mijn moeder. Haar antwoord was dat dat zeker pannenkoeken moeten zijn geweest.

  2. Welk klusje vind je echt vreselijk om te doen? Eigenlijk heel het huishouden, maar een van de ergste dingen vind ik afwassen of strijken. Dit laatste doe ik dan ook nooit haha. Ik houd het schoonmaken prima bij, daar niet van, maar mijn hobby wordt het niet.

  3. Wat als je wist dat de aarde zou vergaan volgend jaar, wat zou je nu dan anders doen? Pfoe, lastige vraag. Ik denk dat ik nog meer zou genieten van momenten met mijn vriend, vrienden en familie. Ook zou ik dan nu alsnog een domein kopen en alles doen wat ik nog wil doen in mijn leven. Het enige probleempje is geld... Hmm, daar moet ik even wat meer over nadenken.

  4. Hoe besteed je je vrije tijd het liefst? Ik vind het heerlijk om met vrienden af te spreken. Qua hobby's ben ik dol op schrijven en bloggen, foto's maken, scrapbook maken, lekkere dingen bakken en sinds kort zentangle. Uiteraard onder het genot van een kop thee en wat lekkers. Ook vind ik het heerlijk om Gilmore Girls te bingewatchen.

  5. Wat was de laatste film, tv-programma of boek waarbij je moest huilen? Oh, dat is nog niet zo lang geleden. Dat is het boek Verslingerd van Lisette Jonkman. Voor het geval iemand het nog gaat lezen, verklap ik maar niet waarom.

  6. Wat is je beste moment van de dag? Hmm... In de middag ben ik het meest productief, maar het moment dat ik douche of in bed stap 's avonds vind ik ook altijd heerlijk. Ik kan niet kiezen tussen deze twee.

  7. Wat is jouw grootste uitdaging ooit geweest? Een van mijn grootste uitdagingen was op mijn 18e uit huis gaan en een heel eind verderop samen gaan wonen en gaan studeren. Een andere grote uitdaging is de revalidatie die ik nu doe.

Mijn genomineerden:


Davina Dhondt | Goeie reis | Een reisblog dat op dit moment vooral verhaalt hoe het is om te emigreren naar Amerika. Verder zijn er blogs terug te vinden over het leven als au pair in Australië en het rondtrekken down under. Ook andere steden en landen ontbreken niet! Een persoonlijke blog van een vrouw uit Gent met heel wat reiskriebels!




Vragen aan mijn genomineerden:

  1. Wat was je favoriete vakantie en waarom?

  2. Hoe ziet jouw ideale toekomst eruit?

  3. Wat zijn jouw grootste angsten?

  4. Welk recept vind je het lekkerst? (eventueel met link)

  5. Waarmee vul jij je vrije tijd?

  6. Wat is je favoriete seizoen en waarom vind je die zo fijn?

  7. Van welk nummer raak je ontroerd?

  8. Welke interieur stijl trekt je het meest? (met inspiratie foto's?)

  9. Heb jij een rare gewoonte? Welke is dat?

  10. Wat voor een huisdier heb je of zou je graag willen? (foto van huisdier?)

  11. Wil je jouw motto met ons delen?

Dames, bedankt voor het meedoen :) Veel succes met het beantwoorden van de vragen en het maken van een blog artikel over deze nominatie!

Recente berichten
bottom of page