top of page

Review | Ikea food


Bij de IKEA kocht ik drie artikelen op de food-afdeling. De Gifflar en de Godis Julkola mede omdat ik de verpakkingen super leuk vond haha. In deze blogpost deel ik of ik het de moeite waard vond en of het lekker was .


Sotsak kakaoboll

De kokos smaakt daadwerkelijk naar kokos, een pluspunt voor dit product dus. De chocolade smaakt echter meer naar koffie en ze zijn zachter dan dat ik verwachte. Wanneer je een bol doorbijt heeft het een beetje een raar uiterlijk aan de binnenkant. Hij was lekker, maar ik zou niet per se nog eens zo'n bakje meenemen.



Gifflar ginger bread.

In eerste instantie vond ik deze broodjes wat droog en taai. De smaak vond ik wel erg lekker en niet overheersend. Ik denk dat het droge ook komt omdat het een vrij dik broodje is. Deze broodjes zou ik zeker nog eens meenemen, erg lekker voor bij de thee.


Godis Julkola

Ik vind hier niet echt een lekkere smaak aan zitten. Het zou een beetje als chocolade moeten zijn, maar dit vind ik niet zo'n lekkere combinatie met de toffee. De structuur was wel echt als een toffee. De chocolade smaak is dus een beetje vreemd.


Conclusie: Vooral de ginger bread is favoriet. De rest vind ik eigenlijk niet zo spannend of lekker. De zak bread is opgegaan en zou ik zo weer kopen. Heerlijk om in herfst- of wintersfeer te komen.


Wat vind jij lekker van de ikea? Heb je een lekkere tip voor mij?

Recente berichten
bottom of page