top of page

Kerst | Inpakken met Søstrene Grene



Word jij ook altijd zo jaloers van die plaatjes of films, waarbij de kerstcadeaus prachtig en perfect onder de boom liggen te lonken? Van die pakjes waar je bijna niet af kan blijven uit nieuwsgierigheid. Ik wel! Zo mooi kan ik zelf niet inpakken, maar bij Søstrene Grene kwam ik wel hele mooie artikelen tegen om je een handje te helpen!


Alweer een week of twee geleden zag ik de nieuwe kerstcatalogus op de internetsite staan. Hierin deed ik gelijk een heleboel inspiratie op. Bij Søstrene Grene hoef je het om de prijs vaak niet te laten. Zo ging ik dus een aantal dagen geleden op pad om mooi papier te kopen voor mijn cadeautjes van dit jaar. Natuurlijk, zoals te verwachten, stond ik een half uurtje later met veel meer dingen buiten. Vandaag laat ik jullie zien wat er onder andere aan leuke inpakspulletjes te krijgen is.

Prijzen: inpakpapier €0.97 per rol, strikken €0,97 per stuk en het doosje was €1,56.


Als eerste kocht ik deze drie prachtige rollen inpakpapier. Ik heb echt een zwak voor papier, wat voor een soort het ook is. Zodra er iets moois of leuks opstaat moet ik het gewoon hebben. Ik vond de prints op dit papier simpel, maar toch heel mooi. Met de strikken in bijpassende kleuren, maak je het helemaal af. Het achterste artikel is een doosje. Ik zag iemand anders een grotere versie kopen en was gelijk verliefd! Zo mooi.


Cadeautasjes

prijzen: Groot tasje € , middelgroot tasje € en klein tasje €0,56.


In dezelfde stijlen als het cadeaupapier hebben ze ook cadeau tasjes te koop. Er zijn nog meer soorten, maar ik heb degene die ik het mooiste vond eruit gekozen. Misschien gebruik ik ze wel helemaal niet voor cadeautjes dit jaar, maar ik vond ze echt te leuk om te laten hangen.


Als laatste nam ik een velletje cadeaulabels mee. Deze kostten €0.93. Erg leuk om de naam op te schrijven van de ontvanger. Ook deze hebben ze weer meerdere uitvoeringen!


Voor tips om beter te leren inpakken verwijs ik je naar deze site. Wat kan er dan nog misgaan?


Doen jullie ook aan cadeautjes met kerst? Zo ja, welk inpakpapier gebruik jij?

Recente berichten
bottom of page