top of page

Geluksmomentjes week 15


Af en toe is het lastig om te blijven zien waar je blij van wordt. De positieve dingen in het leven waar je eigenlijk extra van zou moeten genieten. Daarom probeer ik elke week bij te houden wat die week de meest leuke en fijne momenten waren, om die met jullie te delen.

  • Het zonnetje scheen lekker warm op de momenten dat het niet regende/onweerde. Dus we konden lekker met de rolstoel naar buiten voor een wandeling.

  • Lekker een uur lang een slapende kat tegen me aan gehad.

  • Een hele leuke spelletjesavond gehad met onder andere Carcassonne en Dominion.

  • Er komt een second opinion rondom mijn lichamelijke situatie.

  • Ik ben begonnen met de opzet van deze blog.

  • Macho rent altijd fanatiek rond in zijn balletje door de kamer om vervolgens overal tegenaan te knallen.

  • Ik heb zaterdag én zondag een rondje om het gebouw gelopen.

Dit waren de geluksmomentjes van de achterliggende week. Hopelijk komen daar de volgende keer nog veel meer bij!

Recente berichten
bottom of page