top of page

Fotoboek | Week 47 heel veel leuke dingen doen

Voor week 47 stonden er echt ontzettend veel leuke dingen gepland. De maandag viel nog redelijk mee, maar daarna was het drie dagen feest. Benieuwd wat ik allemaal gedaan heb? Kijk dan snel mee!


Maandag: Ik was bij een vriend en zijn konijn is dol op mandarijnen. Hij kon het netje dat op de stoel lag dan ook niet met rust laten. Door het netje heen probeerde hij wat van de mandarijnen te snoepen.


Dinsdag: Al vrij op tijd gingen mijn vriend en ik met de trein naar Zaandam. Hier zouden we in het Inntel hotel overnachten, omdat we 's avonds een concert in Amsterdam van Elton John hadden. 's Middags gingen we nog even zwemmen en 's avonds uit eten bij Roezemoes.

Woensdag: Na het ontbijt in het hotel vertrokken we richting Orvelte, waar mijn ouders op vakantie waren. Hier brachten we dan ook tot en met donderdagavond door. Natuurlijk moest ik Roxy ook even aaien. Die middag zijn we met z'n vieren wezen zwemmen.

Donderdag:

We zijn, na het uitgebreide ontbijt, naar het museumdorp in Orvelte gelopen. Dit was heen en terug zo'n 8 km. Een flinke wandeling dus. Daar dronken we een warme chocolademelk. Ook lag er 's ochtends een chocoladeletter in de schoen. Zo lief van sinterklaas. 's Avonds was het tijd voor de reis naar huis.


Vrijdag: Een lekker rustige dag, maar ik ging wel even naar het centrum. Hier kocht ik onder andere een kerst sok en twee nieuwe bh's voor mezelf. Deze hadden nu een super mooi prijsje.

Zaterdag: Hier heb ik maar een foto van. Zaterdag was een emotionele, kwalitatief uitermate teleurstellende dag. Bah, wat voelde ik me slecht. Wel kocht ik voor €10 deze heerlijke relaxte stoel.

Zondag: Gelukkig was de zondag weer beter. Ik speelde wat met Snapchat filters en Macho kwam me begroeten toen ik thuis kwam.

Recente berichten
bottom of page