top of page

Shoplog Action en Hema

Vandaag ging ik op pad naar de Action. Ik had wat spulletjes nodig en vind het heerlijk om daar even rond te snuffelen. Ook ging ik nog even naar de Hema omdat ik op zoek was naar een agenda. Helaas is die missie niet geslaagd, maar ik kocht wel wat andere leuke dingen. De aankopen deel ik hieronder, per categorie verdeeld.

Knutselspullen :

Ik kocht deze stempeltjes, erg leuk om te gebruiken in mijn fotoboeken. De paper animals vond ik vooral grappig om eens tussendoor te kunnen maken en daar had het een prima prijs voor (€0.99). Verder kocht ik nog 2 vellen met stickers en een blok waarmee je mooie platen kunt maken door middel van een kraspen.

Verjaardag:

Over 2 weken ben ik jarig en dat ga ik vieren met mijn ouders. Omdat het lichamelijk even wat minder gaat heb ik besloten om te proberen de afwas wat te beperken. Ik kocht deze leuke papieren bordjes, bakjes en vrolijke cocktail prikkers voor bij de hapjes/taart. Voor de prijs hoef je het niet te laten.

Overig:

Als laatste kocht ik deze hele gave dromenvanger en allesreiniger capsules. Om zowel mijn als Macho’s buikje te vullen kocht ik Balisto, knaagsticks. Macho stel ik donderdag voor in een blog . Het hartjes ding is om ijsblokjes mee te maken. Laat de zomer maar komen!

Dit kocht ik allemaal bij de Action voor nog geen €16. Daarna ging ik door naar de Hema en daar kocht ik onder andere deze leuke USB-stick van Takkie speciaal voor mijn blogzaken en een schriftje om blogplanningen in te maken.

Dit was mijn shoplog voor deze keer. Ik ben even eruit geweest en heb lekker geld uitgegeven aan dingen waar ik heel blij van word. Heb jij onlangs nog wat leuks gekocht?

Recente berichten
bottom of page