top of page

Fotoboek | week 16


Bij deze introduceer ik een nieuwe rubriek die ik afwissel met ‘geluksmomentjes’. Eens in de twee weken deel ik een fotoverslag van wat ik die week heb gedaan. Kijken jullie mee naar afgelopen week?

Maandag:

Na de spelletjes avond op de zaterdag hiervoor had ik geen bezoek meer gehad. Maar vandaag wel weer! We gingen samen naar buiten om te wandelen en aten ‘s avonds heerlijke lasagne. (helaas geen foto van)

Dinsdag:

Ik ging shoppen bij de Action en Hema. Wat ik kocht deelde ik al in de shoplog eerder deze week. ‘s Avonds heb ik Yathzee gespeeld (en 2 keer gewonnen ).

Woensdag:

Mijn huisje was toe aan een poetsbeurt. Onder andere deed ik de badkamer en keuken. Macho, mijn hamster, vroeg deze dag veel aandacht. Iets wat ik erg gezellig vind!

Donderdag:

Deze dag hebben we een flink stuk gewandeld en heb ik vanuit de rolstoel foto’s gemaakt. Dit was de eerste keer en daardoor wel even wennen omdat je natuurlijk vanaf een andere hoogte fotografeert. Ook ontving ik de agenda die ik besteld had. ‘s Avonds gingen we naar VanVelzen, daarover schreef ik gisteren een blog.

Vrijdag:

Vandaag heb ik niet zoveel gedaan. Omdat een concert vaak veel energie kost en ik zaterdag ook naar een concert ga heb ik lekker niets gedaan. Van deze dag heb ik dan ook geen foto’s.

Zaterdag :

Ik voelde me ‘s middags niet zo lekker dus heb het grootste gedeelte van de dag in bed gelegen.Wel ontving ik Carcassonne, een spel dat ik op Bol.com besteld had. ‘s Avonds gingen we naar het concert van Racoon in de Oosterpoort. Hier heb ik gelukkig heel erg van kunnen genieten.

Zondag:

Weer een bijkom dagje. Wederom veel in bed gelegen. Wel Yathzee gespeeld en Carcassonne uitgeprobeerd. Dit had ik een week eerder met een vriend gespeeld en vond het een erg leuk spel ter afwisseling. Morgen komt er een review online over dit spel.

Dit was mijn week! Hoe was jullie week? Nog iets leuks gedaan?

Recente berichten
bottom of page