top of page

Photodiary: verjaardag vieren


Morgen is het zover, dan ben ik jarig! Omdat dat op een maandag valt en mijn ouders dan werken heb ik het gisteren al gevierd met ze. Door een klein ongelukje staat niet alles op de foto, maar ik deel wat ik wel heb! Het was echt super gezellig !

11:05 uur Papa stuurt een foto van het gebouw waar ik woon. Ze zijn er dus bijna! Ik besluit vast de taart aan te snijden en koffie aan te zetten zodat ze gelijk kunnen ‘aanvallen’. Na een best lange reis is dat wel fijn. Wanneer het lang duurt blijken ze eerst nog bloemen te halen bij de Jumbo hiertegenover.

We kletsen eerst wat bij over hoe het gaat, genieten van het heerlijke appelkruimel taartje en natuurlijk wordt Macho bewonderd.Daarna is het tijd voor cadeautjes! En wat ben ik verwend.

Van papa en mama kreeg ik: theedoeken, stempels, washi tape, de rozen en 2 leuke schriftjes. In de envelop zat ook nog geld voor de vakantie, want dat duurt nog maar 40 dagen! Van hun samen en mijn zusje kreeg ik 3 seizoenen Divorce op DVD! Super tof!

Rond 13.30 uur was het tijd voor de lunch: broodjes met echte knakworsten. Hiervan heb ik geen foto. Daar moet ik echt nog aan wennen haha! Daarna zijn we buiten gaan wandelen, maar het was nog best fris. Toch doet even frisse lucht wel goed.

Daarna hebben we spelletjes gedaan: Yathzee en Carcassonne. Ik moet nog steeds van de laatste een review maken maar vergeet telkens te filmen . Hierbij hadden we lekker wat nootjes en chips.

Rond 17.30 zette ik de oven aan voor het eten : BBQ krieltjes, kippenpootjes uit de oven en boontjes. Als toetje had ik Dame blanche. Helaas brandde ik mijn hand aan de ovenschaal toen de kip klaar was en moest ik koelen in plaats van een foto maken. Mijn pols schoot voor de tweede keer op slot waardoor de schaal dreigde te vallen. In een reflex pakte ik hem met mijn andere hand beet, AUW! (hierdoor viel hij toch nog) . De schaal is nog heel, de vloer was schoon en mijn hand is nu ook al een stuk beter. Alleen de zijkant van mijn pink is nog gevoelig en een plekje in mijn hand. Helaas heb ik verder dus geen foto’s meer. De afwas is nog gedaan en om 20.10 uur gingen ze richting het station. Het was een lange, gezellige en vermoeiende dag.

Dit was de plog over mijn pre- verjaardag. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen!

Recente berichten
bottom of page