top of page

Geluksmomentjes week 17


Een beetje later dan dat jullie ‘gewend’ zijn, maar vandaag deel ik eindelijk mijn geluksmomentjes van vorige week. Juist omdat er ook mindere momenten waren vond ik het extra belangrijk om hierbij stil te staan.

  • Een vriendin van me kwam op de thee. We kletsten gezellig bij en speelden Yathzee. (Ja, ik ben verslaafd, valt het op? )

  • Het was af en toe echt super lekker weer. Het zonnetje kwam weer tevoorschijn!

  • Een lekkere tompouce gegeten op Koningsdag. Helaas geen oranje tompouce, die waren uitverkocht.

  • Mijn huisje maakte ik extra goed schoon omdat mijn ouders kwamen. Het rook echt heerlijk.

Op zaterdag kwamen mijn ouders. Ik ben super verwend met leuke cadeautjes, we aten allemaal lekkere dingen en het was lekker weer.

  • Op zondag was er echt een prachtige zonsondergang, die legde ik vast.

Dit waren de meest fijne en mooie momenten van afgelopen week. Maandag komt er gewoon weer een photo diary online! ​

Recente berichten
bottom of page