top of page

Shoplog 6 mei : Hema, Kruidvat en Action


Ik kon het weer niet laten! De drang om lekker even te shoppen was erg groot. Eigenlijk had ik gewoon wat dingen nodig en vielen er per ongeluk wat extra dingen in mijn mandjes . Kijken jullie mee?

Om 11.30 uur werd ik opgehaald door de taxi om naar de Action te gaan. Dit ging echter niet zonder slag of stoot. De chauffeur had de verkeerde Action in zijn hoofd, waardoor ik een uur bij hem in de taxi zat voordat ik er was. Normaal is dit een kwartier maximaal. We gingen 2 oude dametjes halen bij de kapper onderweg en ik kreeg al het voorgevoel dat er iets niet goed zou gaan, maar goed je denkt toch ‘hij zal wel weten wat hij doet’.

Eenmaal bij de Action aangekomen kocht ik het volgende:

Deze leuke, zomerse, lantaarn voor een waxinelichtje en een draadstalen mandje. Dit mandje wil ik gaan gebruiken als fruitschaal. Helaas waren de gekochte bananen alleen veel te groot haha. En natuurlijk moesten beide in mijn favoriete kleur!

Wasmiddelen van Robijn vind ik altijd zo heerlijk ruiken! Aangezien ze bij ons in het complex wasmachines hebben die verstopt raken van poeder wasmiddel ga ik hier maar op over. De gele doekjes gebruik ik bij het schoonmaken, ik knip ze dan in 4 delen zodat ik ze vaker kan gebruiken en als aanrechtdoekjes. De microfibre doeken zijn mijn stofdoeken. Voor deze dingen ging ik eigenlijk naar Action.

De knaagsticks voor Macho waren op. Aangezien ze zo goed bevallen waren kocht ik 2 pakjes. Ik dacht dat het twee verschillende waren, maar bij het maken van de foto zag ik dat dit niet zo was. Ook kocht ik 2 rollen van de sterretjes plakfolie, een pennenbakje voor op mijn tafel, wat washitapejes en een yathzeeblokje.

Dit waren mijn aankopen van de Action. Vanmiddag ben ik nog naar Kruidvat en Hema geweest, want wat was het lekker weer. Daarnaast vind ik het gewoon super leuk om in deze winkels te snuffelen. ​

De nagellak was in de aanbieding bij de Kruidvat, alle soorten 1+1 gratis en je mocht combineren. Ik koos een donkerdere blauw tint van NYC en een roze die ik al eens gehad heb van Catrice. Ook hadden ze tipex rollers te koop (die waren bij de Action niet meer te vinden). Deze Sultana sprak me aan omdat ik wel van Kokos houd, ik ben erg benieuwd! En met dit weer kan aftersun natuurlijk ook niet ontbreken. Ook kocht ik nog toiletpapier.

En dan als laatste mijn Hema aankopen. Deze twee USB sticks gaan uit de collectie en je kunt er nooit teveel hebben. Ook kocht ik dit schattige nagelvijltje en een pakje onderbroeken. Ik zweer bij de 3 packs.

Dit waren mijn aankopen van vandaag. Weer veel meer dan ik vooraf gepland had haha! En thuis kwam ik er achter dat ik nog wat vergeten was ook, oeps! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat ik gekocht heb :)

Recente berichten
bottom of page