top of page

Photodiary | week 18 Geitjes aaien, jarig en wokken.

Vandaag is het weer tijd voor een photo diary. Eentje waarin ik de afgelopen week weergeef in foto’s. In deze week was ik jarig, was het ontzettend mooi weer, kwamen er knutsel dingen binnen en ging ik shoppen. Kijken jullie mee?

Maandag 2 mei: Jaa! Vandaag ben ik jarig Om half 11 gaat de bel, een pakketje. Aangezien ik niets verwachte ging ik snel naar beneden om het te ontvangen. Toen ik naar boven liep had ik al tranen in mijn ogen staan, want wat een grote doos! Er bleek een heliumballon in te zitten met een lief kaartje van mijn zusje! Echt super lief. ‘s Middags natuurlijk een taartje gegeten en ‘s avond lekker friet!

Dinsdag 3 mei: Overdag deed ik het lekker rustig aan, maar ‘s avonds was het weer feest. Tijd om mijn verjaardag nog een keer te vieren. En waar kun je dat beter doen dan in een wok restaurant?! Helaas was ik wat licht in mijn hoofd, maar dat ging na het toetje veel beter, heel veel suiker zat daar in!

Woensdag 4 mei : Vandaag kreeg ik mijn pakketje binnen die ik al in maart had besteld. Steeds waren artikelen niet op voorraad en daardoor duurde het een stuk langer. Onder andere dit zat er in, lekker vrolijk voor onze vakantie:

Donderdag 5 mei: Wat een geweldig weer! Lekker naar buiten dus om foto’s te maken en een lekker ijsje te scoren. In totaal meer dan 70 foto’s gemaakt. Hier alvast een voorproefje, de rest volgt later in een blog:

Vrijdag 6 mei: Vrijdag deelde ik de shoplog al met jullie van de artikelen die ik die dag gekocht had bij Action, Kruidvat en Hema. Verder was dit een lekker rustige dag om bij te komen.

Zaterdag 7 mei: Vandaag was er eigenlijk niets bijzonders, dus ik heb geen foto’s van deze dag.

Zondag 8 mei: Moederdag! Maar laten we daar nou eens een jaartje niets aan gedaan hebben haha. We gingen naar de kinderboerderij en maakten wederom veel foto’s. Ook heb ik baby geitjes geaaid, zo lief!

Dit waren de foto’s van afgelopen week. Komende maandag komt er weer een ‘geluksmomentjes’ online van deze week. Hopelijk vinden jullie het leuk een kijkje in mijn leven te krijgen op deze manier!

Recente berichten
bottom of page