top of page

Shoplog Action


Oh god! Alweer één. Ik ben echt bang dat sommigen van jullie nu denken dat ik een gat in mijn hand heb haha . Dat valt heel erg mee hoor! Ik kijk echt of het in mijn budget past of dat het even tot de nieuwe maand moet wachten. Nu kon het toevallig, deels. Het andere deel komt volgende week of de week erop online.

Oké, vandaag ben ik dus weer afgereisd naar de Action. Ik had netjes een lijstje gemaakt én me er aan gehouden! Er zijn zelfs dingen die ik uiteindelijk niet heb gekocht omdat ik het op het plaatje leuker vond dan in het echt of omdat dat ene leuke shirtje niet in mijn maat was. Flauw hoor! Ik moet dus alsnog een keer gaan shoppen voor zomer shirtjes, dat wordt de volgende shoplog, misschien wel in de vorm van een video.

Schriftjes en meer;

Vorige week al zag ik deze leuke schriftjes (zwart met sterren en de turquoise) in het online foldertje staan. Notitieboekjes verzamelen is echt een soort verslaving van mij. Zodra ik een leuke zie moet en zal ik hem hebben. Het zwarte etuitje wil ik niet gebruiken om pennen in mee te nemen, maar mijn medicatie als ik een weekend ergens logeer of op vakantie ga. Normaal doe ik het dan in een boterhamzakje, maar die is natuurlijk na dag een al kapot omdat ik de knoop er nooit meer uit krijg . Ook kocht ik een hele gave portemonnee met sterretjes erop, natuurlijk ook weer in mijn kleur. De map wil ik gebruiken om interessante artikelen uit tijdschriften in te bewaren die ik eventueel als bron voor mijn blog kan gebruiken.

Persoonlijke verzorging:

De vorige pleisters die ik had waren vreselijk! Ik kreeg ze nooit los van mijn vingers. Ook kocht ik een handtandenborstel, omdat mijn elektrische het heeft begeven. Ik besloot de bad sponsen een nieuwe kans te geven en vond dit de leukste kleur. De vorige beviel me niet zo goed. En in mijn vorige blog vertelde ik al over mijn voorliefde voor kokosnoot. Deze labello is echt heel fijn!

Kleding/wassen:

Ik heb net een nieuwe pyjama van het Kruidvat, maar de broek hiervan heeft nogal een felle kleur. Omdat ik bang ben voor verkleuring van andere kleding kocht ik deze colour catcher doekjes en doekjes voor de witte was op advies van mijn moeder. De kledingrollers vind ik ook altijd erg handig om je kleding te ontdoen van pluisjes. Hier kan ik wel weer een tijdje mee vooruit.

Overige:

Macho is de laatste dagen mijn grenzen aan het opzoeken en ‘s nachts produceert hij soms enorm veel lawaai door middel van tralies knagen of aan zijn flesje trekken. Daarom heb ik een extra voorraad knaagsticks ingeslagen, want die van de vorige keer zijn al bijna op. De batterijen kocht ik omdat ik mijn compact camera voortaan standaard in mijn tas wil hebben voor als ik iets vast wil leggen.

Dit waren mijn aankopen van deze week. Toch nog even iets fijns en ik ben er erg blij mee! Hopelijk slaag ik binnenkort voor zomershirts dan ben ik vakantie-proof.

Recente berichten
bottom of page