top of page

(On)geluksmomentjes week 20


Ook in de minder goede weken is het goed te blijven kijken naar de dingen die wél fijn zijn. Vorige week was een behoorlijk slechte week in verband met het overlijden, en dus ook de crematie, van mijn oom. Dit was ook de reden dat er geen Photo diary online kwam en het wat rustiger was op mijn blog, mijn hoofd stond er niet naar. Ook al zal het lijstje korter zijn dan normaal, toch probeer ik vandaag met jullie de momenten die wel fijn waren of mooi waren te delen.

  • Oké, de aanleiding was niet leuk, maar weer een keer met de hele familie van mijn vaders kant zijn was wel fijn. Ook mooi dat iedereen aanwezig was om afscheid te nemen van onze oom/broer.

  • Ik was om dezelfde reden weer even bij mijn lieve honden vriendinnetje, Roxy!

  • De NS had geen vertraging! (wie belt de krant even?)

  • Op internet vond ik de perfecte tas en bestelde deze! (Woensdag komt er een blog over online, inclusief wat er in mijn tas zit!)

  • Het is nog even puzzelen, maar met een beetje geluk heb ik een goede site gevonden waar ik mijn blog naar toe kan verhuizen wanneer WordPress stopt met gratis blogs en het aanbod voor het kopen van een domein nog steeds te duur is voor dit moment.

  • Zaterdag en zondag had ik geen plannen waardoor ik lekker kon relaxen en bijkomen van het reizen en de zware dagen.

  • Vanaf de bank kon ik de lichtjes van het reuzenrad die op de kermis stond zien! Dit waren mijn (on)geluksmomentjes voor deze week! Volgende week volgt er weer een Photo diary, maar eerst komen er nog een heleboel blogjes voorbij deze week!Wat waren jullie fijnste momenten?

Recente berichten
bottom of page