top of page

Mijn nieuwe tas en wat er in zit


Al een tijdje was ik op zoek naar een mooie, nieuwe en vooral ook zwarte tas. Eentje die steviger en groter is dan mijn huidige tas en waar ik hopelijk A4 formaat in mee kan nemen. Vandaag deel ik met jullie foto’s van de tas en wat ik er in mee neem.

Vorige week ging ik zoeken naar een nieuwe tas. Het was nogal een opgave, want ik en keuze maken, dat gaat niet zo goed samen. Uiteindelijk had ik 6 mogelijke tassen waar ik nog tussen moest kiezen en deze van Van Haren is het geworden. Ook de prijs was nog schappelijk, hij kostte namelijk €34,90. Klik hier om naar de tas te gaan op de Van Haren site.

Dit zijn de boven aanzichten van de tas waardoor je goed kan zien hoeveel vakjes er zijn. In de tas zelf zitten ook nog 3 kleinere vakjes, waarvan 1 met rits. Ik ben echt super blij met de tas, want hij is stevig en er past heel veel in!

~ Wat zit er in mijn tas? ~

Als eerste heb ik vanaf nu altijd een notitieboekje en mijn agenda bij me. Heb ik een keer een idee voor mijn blog of iets anders wat ik moet onthouden? Nu kan ik het gelijk opschrijven! Daarnaast een etui met de items die ervoor liggen: 2 pennen, een tipex roller, een elastiekje want ik kan slecht tegen los haar en een USB stick van Takkie.

Ook heb ik altijd mijn bril (in de zwarte koker) op of bij me en met mooi weer mijn zonnebril op sterkte (in de groene koker). Zeker met mijn hooikoorts is het prettig om altijd zakdoekjes te hebben. Er zit ook een labello in mijn tas, van de Action met kokossmaak. En oortelefoontjes voor de zeldzame momenten dat ik muziek wil luisteren.

Als laatste bevinden de volgende producten zich nog in mijn tas. Een deodorant spuitbus, een etui met daarin al mijn medicijnen en een tasje voor als ik ga winkelen. Ik wil mijn medicijnen graag altijd bij me hebben zodat ik, mocht ik ergens onverwacht logeren, ik niet zonder medicatie zit.

Dit was een kijkje in mijn tas. Wat is ie mooi hè?! Ik sta er zelf ook echt van te kijken hoeveel erin kan! Ben er echt heel happy mee :)

Recente berichten
bottom of page