top of page

Groot shoplog


Zoals ik eerder deze week al met jullie heb gedeeld was dit weekend mijn nicht, Silvia, bij mij te logeren. Gisteren gingen we naar de stad en aangezien ik daar al lange tijd niet meer geweest was heeft dat een aardige buit opgeleverd! Helaas niet alles wat ik hoopte, maar er kan wel veel van mijn lijstje gestreept worden. Voor zomershirtjes moet ik nog een keer op pad.

Kijken jullie mee naar wat ik gescoord heb?

PS: Laten we vriendelijk naar elkaar blijven met betrekking tot shoppen bij de Primark. Iedereen beslist dit voor zichzelf of ze er wel of niet kopen en dat is prima. Ik kom er eigenlijk nooit, maar was wel nieuwsgierig hoe het filiaal in Groningen eruit zag.

Bij de Primark kocht ik dit hemdje, een pak met 7 paar sokken en een pakje met tissues. Ik had gehoopt dat ik meer shirtjes kon kopen, maar het aanbod viel me erg tegen. Ik kan de mensen die zeggen dat de nieuwe Primark ruim en geordend is, maar dat de kleding niet super is snappen.

Daarna gingen we naar het centrum, daar kocht ik de volgende dingen:

Silvia had een cadeaubon van Bart Smit waar ze deze TY knuffels verkopen. Zelf koos ze er een en ik mocht er ook een uitkiezen. Uiteindelijk had ik keuzestress (ik kan echt nooit kiezen!) en mocht ik ze allebei. Lief hè?! :)

In de categorie verzorging kocht ik deze producten. Het klein borsteltje en spiegeltje gaan in mijn tas, zo kan ik me altijd even fatsoeneren . De medicijndoosjes (onder het spiegeltje) zijn op dag en dagdeel ingedeeld. Op die manier kan ik voor op vakantie mijn medicijnen goed uittellen en innemen. Het artikel naast het borsteltje zijn tandenborstel etuitjes. Hierin kan je het kopje van je tandenborstel steken, bijvoorbeeld als je net gepoetst hebt en je tandenborstel mee wilt nemen. Super handig!

Ik kocht dit schattige en zomerse schaaltje bij de Flying Tiger. Ik miste een bakje doordat die kapot was gevallen en daarom vond ik het wel handig toch een bij te kopen. Super leuk toch met die flamingo’s ?!

Voor Moederdag had mijn moeder van mijn vader en zusje twee van dit soort rekjes gekregen. Ik vond ze echt super leuk toen ik ze zag en besloot dat ik er ook een wilde. Helaas na heel veel zoeken had ik er nog geen een gevonden, tot gisteren! Bij de Hema in het centrum was dit de laatste. Best wel geluk hebben dus . Ik kocht er gelijk 2 leuke kaartjes bij, de rest komt nog.

Ik had me weer wat in het hoofd gehaald… Ik wilde porselein stiften. Ook dat klinkt makkelijker om te vinden dan het is, maar… De Xenos was mijn reddende engel! Ik pakte beide kleurencombinaties mee.

En dan als laatste de categorie hobby! Ik kocht bij de Hema leuke stempeltjes en stickers. Het is niet zo duidelijk te zien, maar lekker met een zomerse afdruk. Bij een executie uitverkoop kocht ik de vilten vosjes, de fotolijstjes die je kunt opplakken en de snor wasknijpertjes. De tagjes en het kleine stempeltje komen van SØstrene Grene en de veertjes komen van de Xenos.

Zoals je ziet ben ik super goed geslaagd! Echt gevaarlijk om na zo’n lange tijd weer te gaan shoppen in het centrum, je ziet zoveel leuks! Er komt deze week nog een blog met foto’s die ik dit weekend heb gemaakt!

Recente berichten
bottom of page