top of page

Fotoboek | week 21: Blije week


Afgelopen week was echt super leuk! In ieder geval het meeste. Vandaag deel ik daarom een photo diary waarin ik alle hoogtepunten van vorige week deel! Zo ging ik 2 keer uit eten, had mijn second opinion en mijn nicht kwam langs.

Maandag: Met een vriend van me ging ik medicijnen ophalen en shopte ik wat. Het was ongelofelijk slecht weer, maar toch was het erg gezellig. Omdat het al wat later op de middag was en hij die avond naar dansen moest, besloten we bij de Chinees ‘Happy garden’ te gaan eten. Ik koos voor nasi goreng met saté en na hadden we ijs.

Dinsdag: Vandaag moest ik al vroeg in het ziekenhuis zijn voor mijn second opinion. Dit vond ik best spannend! Ik deel hierover later deze week nog een blog.

Woensdag: In de avond genoot ik op de bank van mijn dekentje, een kop thee en poffertjes! Ik had echt al heel lang zin in poffertjes, dus besloot mezelf een keer hiermee te verwennen. Ze waren echt super lekker!

Donderdag: Deze dag besteedde ik voornamelijk aan de opmaak van mijn nieuwe blog. Silvia hielp me op afstand waardoor het er al wat beter uit kwam te zien. Al is het nu alweer helemaal anders haha.

Vrijdag Vandaag Macho’s hok verschoont en een beetje schoongemaakt/opgeruimd om klaar te zijn voor het weekend. Tijdens de wandeling maakte ik nog een foto van een mooie bloem. ‘s Avonds was er een prachtige zonsondergang, die legde ik ook vast.

Zaterdag: Al om half 10 kwam Silvia aan op het station. Rond 9.15 uur vertrok ik uit huis om haar te halen. We zijn een heel deel van de dag in de stad geweest, die we bijna leeg kochten , zijn uiteten geweest en ‘s avonds deed ze mijn nagels. Een plog (photo log) hierover volgt deze week nog. Zij vertelde mij overigens ook dat Macho een vrouwtje is, oeps! haha.

Zondag: In de ochtend zijn we naar Essen gewandeld (zij duwde mij), met onze camera’s bij ons. Ik mocht haar macro lens uitproberen. Het was echt, tegen alle verwachtingen in, super lekker weer. Toen we thuis kwamen aten we een taartje, gingen lunchen en speelden Yathzee. Helaas moest ze om 14.26 uur alweer met de trein, dus bracht ik haar op tijd weg. Gelukkig zien we elkaar eind juli of begin augustus weer! De rest van deze dag deed ik het rustig aan.

Recente berichten
bottom of page