top of page

De creatieve Kruidvat shoplog


Gisteren moest ik een medicatie overzicht halen bij de apotheek voor de second opinion van vandaag. Heel toevallig zitten op dat winkelcentrum ook een Hema, een Kruidvat en de Blokker. Even binnen neuzen leverde al gauw het resultaat op van wat leuke dingen die ik toch maar mee ging nemen. Donderdag plaats ik een second opinion blog, maar vandaag deel ik de items die ik gisteren kocht.

De producten die ik niet op de foto heb gezet zijn een voorraad bakje voor het voer van Macho, die ik bij de Blokker kocht, en een pakje ondergoed. Ik heb deze gelijk in gebruik genomen en bedacht me later pas de foto, oeps!

Als eerste kocht ik deze geweldig heerlijke koekjes! Ze lagen buiten in een mand en waren in de aanbieding. Voor mij dé perfecte reden om ze een keer te proberen.

Daarnaast kocht ik deze twee blokjes om zelf ansichtkaarten te kleuren. Ik vind het altijd heel leuk om post te ontvangen en ik denk dat ik niet de enige ben. Dit is dan een leuke manier om een kaartje sturen niet te duur te maken. Daarnaast ben je natuurlijk ook gelijk creatief bezig omdat je het kaartje nog kan/moet inkleuren.

Nog een leuk knutselprojectje. Je eigen woonslinger maken. In de verpakking zit draad, kralen, twee wasknijpertjes en 2 kaartjes. Ik ga deze in elkaar zetten binnenkort en als DIY op de blog plaatsen. Echt super leuk!

Al eerder kocht ik stickers en papier in zomerdesign bij Kruidvat, maar nu lagen ook deze plakparels er. Ze passen prima bij de rest van de lijn, dus die moest ik echt meenemen.

Ik kocht ook nog iets nuttigs. Dit was eigenlijk de reden waarom ik naar Kruidvat wilde. Mijn goede elastiekjes waren op en degene die nu in mijn haren zit heeft zijn beste tijd wel gehad. Zonder elastiekjes kan ik echt niet. Ook kocht ik een kammetje voor onderweg en om mijn borstel wat schoon te houden.

Dit was de shoplog weer voor deze keer. Ik ben erg blij met mijn aankopen. Op naar zaterdag!

Recente berichten
bottom of page