top of page

Geluksmomentjes week 23


Happy moments

  • Het was de hele week zonnig, op wat kleine momenten na. (De hooikoorts vergeten we even)

  • Ik was lekker veel met mijn blog bezig! Er moeten natuurlijk wel wat artikelen vooruit geschreven worden! En mijn blog is nu helemaal klaar op Wix.

  • Op de site van Scapino bestelde ik twee leuke shirts en ze passen!

  • De hele vrijdag had ik voor mezelf, lekker doen wat ik wil en wanneer ik wil!

  • Op vrijdag ging ik naar de kapper, hierdoor zat mijn haar gelijk een stuk beter.

  • Ik ontving onverwachts een pakketje, een cadeautje die ik won bij de Koffietijd Summer favourites week.

  • We hebben vast wat vakantie details doorgesproken :)

Dit waren mijn fijnste momenten afgelopen week. Hebben jullie een goede week gehad?

Recente berichten
bottom of page