top of page

Photodiary: weekend met Silvia dag 1


Ik was jullie nog een verslagje schuldig van het weekendje met Silvia. Inmiddels is dit alweer bijna 2 weken geleden, dus het wordt hoog tijd! Voor juli staat er namelijk alweer een nieuw weekend gepland!

Om 9.15 uur ging ik haar ophalen bij het station, waar ze om 09.31 uur aan zou komen. Daarna liepen we samen naar mijn huis om wat te drinken. Rond half 11 vertrokken we lopend richting het centrum. Daar gingen we eerst naar de gameshop in de Ebbingestraat, waar Silvia wilde kijken naar poppetjes die ze spaart. Daarna liepen we helemaal naar de andere kant van het centrum waar zich de Primark bevindt. Ondertussen doken we nog de Kruidvat, Xenos en Bart Smit in omdat die op de route lagen.

Na een rondje Primark was het tijd voor lunch. We waren ondertussen beide wat trillerig, dus het werd echt tijd! We gingen hiervoor naar de Drie gezusters. Ik koos voor een total ongezonde lunch met kroketten, friet en cola, terwijl Silvia koos voor een stokbroodje met brie, walnoten, honing en kaas.

Na de lunch gingen we na een bezoek aan Søstrene Grene, de Herestraat in. Hier attendeerde Silvia me erop dat er bij de executie uitverkoop ook knutselspullen verkocht worden . Chips! Erg gevaarlijk haha! :) Ik kocht er dus ook wat meer dan verwacht. Helaas was het tweede Bart Smit pand er niet meer, dus besloten we later terug te gaan naar de eerste. Maar natuurlijk konden we een bezoekje aan de Blokker en Hema ook niet voorbij laten gaan. Wat ik allemaal kocht vind je hier.

Bij de Hema gingen we ook nog even zitten om een taartje met wat drinken te nemen. We kozen echter geen handige plek uit, want op de plek waar de rolstoel stond moesten steeds afruim karren langs. Op een gegeven moment besloot ik dus ook maar om de rolstoel naar de andere kant te verplaatsen.

Na het taartje vertrokken we weer richting huis. Hier rustten we even uit en gingen een potje Yahtzee spelen. Rond 17.30 uur besloten we lekker op het terras van de Bioscoop avond eten te scoren. Er zit namelijk een restaurant bij. Ik ging voor de Saté, Silvia voor de vegetarische pasta.

Silvia houdt van natuur fotografie. Het liefst wolkjes, want die kan je goed bewerken. Helaas was het zulk mooi weer dat er amper wolkjes te vinden waren. Toch deed ze op het dakterras nog een poging om er een aantal op te krijgen, maar helaas...

We waren al snel weer binnen waar we nog even met mijn blog bezig gingen, want ik had een lesje Wix nodig en Silvia kende de manier van werken al. Daarna ging ze zoals beloofd de nail wraps aanbrengen, maar dit had wat meer voeten in de aarde dan verwacht. Het eindresultaat was wel heel gaaf en ik baal dan ook echt dat ze niet langer bleven zitten.

Dit was onze eerste dag, want vlak hierna gingen we slapen. Het verslag van dag 2 volgt later.

Recente berichten
bottom of page