top of page

Fotoboek | week 23

Vandaag is het weer tijd voor een photodiary. Ik blik met jullie terug op de afgelopen week! Ik ging op visite bij een vriend, mijn ouders kwamen langs, ik moest naar het revalidatiecentrum en was lekker creatief bezig.

Maandag:

Vandaag ging ik bij een goede vriend van me langs! Het was heerlijk weer dus we hebben een tijdje in de tuin gezeten. Toen de hooikoorts te heftig werd gingen we naar binnen en lieten we het konijn Pim even rondlopen. Daarna boodschappen gedaan en heerlijk Roti gegeten met voor mij een Jilzz. We speelden de dobbelversie van Kolonisten van Catan en na het eten speelden we nog een spelletje p de Playstation. Helaas viel dit niet heel goed in combinatie met mijn medicijnen, dus voelde me 's avonds echt slecht.

Dinsdag:

Van Martijn mocht ik het dobbel spel van de Kolonisten van Catan lenen. Om maar vast goed voorbereid te zijn speelden we die avond een potje.

Woensdag:

Ik had deze ochtend een afspraak met mijn psycholoog. Omdat ik er erg vroeg was, dit is een nadeel van een deeltaxi, ging ik in de wachtkamer nog eventjes zitten lezen. Momenteel ben ik bezig in Glazuur van Lisette Jonkman. Een erg grappig en makkelijk te lezen boek.

Donderdag: Vandaag kreeg ik het pakketje van Little lefty lou binnen die ik op Etsy had besteld dinsdag (met behulp van Silvia). Alleen de verpakking was al een feestje!

Hiermee sluit ik iets eerder dan jullie gewend zijn mijn photodiary af. Volgende week zullen er ook geen geluksmomentjes volgen. Later deel ik met jullie de reden! :)

Recente berichten
bottom of page