top of page

Review: Bloggers make-up lijn Kruidvat


Assortiment Kruidvat Helperplein Groningen

Een paar weken terug stond in het Kruidvat foldertje een aanbieding van een make-up lijn van Essence. Samen met bekende bloggers delen zij het ultieme geheim van de bloggers zelf. Zo zijn er 4 kleuren nagellak gemaakt en diverse pallets. Ik heb 3 van de 4 kleuren nagellak gekocht en schrijf er nu voor jullie een review over.

>Noot: dit is geen gesponsord artikel voor Essence/Kruidvat, ik schrijf het omdat ik er voor kies.<

Kosten en kleuren:

De nagellak kost €1,89 per potje en is verschenen in 3 lichte tinten en een wat donkere kleur. Perfecte kleurtjes voor de lente en zomer of voor een feestje. Zelf kocht ik de turquoise kleur, een beige kleur en de chique bruinige nagellak. In de laatste zit een klein glittereffect.

Dit zijn de vier verschillende palettes, allemaal te krijgen voor €4,99. Touch up to go! All for one palette, voor ogen en wangen.

Vintage rose eye palette, voor de ogen.

Shape and shadows eye contouring palette, voor het accentueren van de oog vorm en schaduwen.

The show must go on bronzing and highlighting palette, een soort rouge voor de wangen.

Let wel op! Voor al deze producten geld op = op!

Dit zijn de drie kleuren die ik heb gehaald.

Eigen ervaring:

Op de dag dat ik de potjes nagellak koos deed ik gelijk de turquoise nagellak op mijn vinger nagels en de beige op mijn teennagels. Mijn vingernagels hebben zo echt een vrolijk kleurtje en daardoor lijken mijn handen ook nog eens bruiner, win win dus! De nagellak blijft redelijk goed zitten, na 2 dagen was er her en der al wel een beetje af, maar ik heb er ook geen top coat overheen gedaan. Dit is overigens nog niet eens bij de helft van mijn vingers het geval. Op mijn tenen blijft het een stuk beter zitten, maar die gebruik je ook minder en die komen minder vaak in aanraking met water. Het smeert heel makkelijk, wel heb je een wat dikkere laag nodig om het te laten dekken. Daarnaast droogt de nagellak super snel! Al met al dus een prima product.

Welke bloggers hebben meegewerkt aan deze lijn? Serena van beautylab

Mary van strike a pose Palmira van Beauty Palimira

Diana van Dfashion

Dit was mijn review over de 'Bloggers' beauty secrets lijn'.

Recente berichten
bottom of page