top of page

Wegdromen: Het Griekse Santorini


Op mijn privé account van Pinterest zag ik foto's voorbij komen van het Griekse Santorini. Als snel had ik een heel aantal van deze foto's opgeslagen en was ik helemaal verknocht aan dit stadje. Het staat nu dus ook op mijn bucketlist met reizen! Volgens mij is het namelijk een prima locatie om heerlijk veel inspiratie op te doen en foto's te maken. Vandaag deel ik met jullie een aantal foto's en afbeeldingen van Santorini om jullie een idee te geven. Alle foto's komen van Pinterest.

Een van de dingen waar veel mensen op afkomen in Santorini is om de prachtige zonsondergang vast te leggen. En ik kan ze geen ongelijk geven!

Er zijn prachtige stranden te vinden en ook de geweldige architectuur is niet te missen. Onder andere het Kamari strand is echt heel mooi.

Als ik dit soort foto's voorbij zie komen word ik opslag verliefd op Oia! De prachtige lucht en de bloesem die zo mooi uit komt tegen de blauwe koepel. En die zee <3 alleen maar liefde!

Dan heb je ook nog allemaal van dit soort kleine, schattige steegjes, die je bijvoorbeeld lijden naar een restaurantje.

Vanaf hier (Asteras villas) heb je ook echt een prachtig uitzicht, zowel over het plaatsje als over de zee.

Eigenlijk is het niet eens heel duur als je hierheen wilt, als je maar op het goede moment gaat. Buiten het hoogseizoen kun je al vanaf €480 inclusief vlucht, transfer en logies + ontbijt 5-8 dagen verblijven op het eiland, voor €369 is hetzelfde te krijgen als je goed zoekt, maar dan heb je geen wifi. De meeste neerslag valt hier in december en januari, maar zowel in de winter als zomer zijn er aangename temperaturen. Als je Engels spreekt kun je je meestal prima redden in Griekenland.

Volgens mij is het wel duidelijk dat ik verliefd ben, toch? Heb ik jullie al aangestoken?

Recente berichten
bottom of page