top of page

Dag 2 met silvia.


Vandaag deel ik met jullie het tweede en laatste deel over van mijn weekend met Silvia. Deze dag zijn we vooral weg geweest om foto's te maken. We wandelden naar Essen en terug, wat meer dan 100 foto's heeft opgeleverd. Uiteraard zijn ze niet allemaal even mooi, maar ik deel degene die ik het mooist vind!

Silvia plukte deze paardenbloem. Ik vond het zo'n toffe combinatie met haar nagellak dat ik haar vroeg hem zo vast te blijven houden, zodat ik het vast kon leggen. We maakten overigens nog veel meer foto's met deze bloem.

Ik heb in dit weekend onder andere de macro lens van haar mogen uitproberen. Wat kun je daar gave dingen mee doen. Onder andere deze foto heb ik er mee gemaakt. Ik ben verliefd op de macro lens!

Langs elk water dat we kwamen was het een drukte van jewelste met kikkergeluiden. In een slootje betrapten we dit seksende kikker paartje haha. Get a room!

Is ie niet lief? Haha dat dachten wij ook totdat dit beestje het leuk vond om in de knie van Silvia te bijten haha! Dondersteen dat het is. :)

Technisch zal er vast het een en ander niet kloppen aan deze foto, maar ik vind hem wel heel gaaf geworden. Het paard op de voorgrond scherp en de paarden (en als je goed kijkt schapen) op de achtergrond wat waziger, maar wel herkenbaar :) Mooi ook met a die paardenbloemen.

En als laatste deze. Wederom met de macrolens gemaakt. Ik ben dol op lieveheersbeestjes.

Ik zou er nog veel meer kunnen plaatsen, maar het moet ook leuk blijven om te kijken. Bij deze sluit ik dus het verslag van het weekend af.


Recente berichten
bottom of page