top of page

Ik ga op vakantie en neem mee... + printable


Ken je dat gevoel? Het hoogseizoen zit er aan te komen en dus moeten de koffers weer worden ingepakt. Je moet nog even de laatste dingen op het werk afronden, het huis schoonmaken zodat je niet in een rommeltje weer thuis komt en nog wat andere dingen regelen. Zo'n laatste week kan een flinke stress opleveren.

En dat merk ik zelf ook. Ik werk dan wel niet, maar er zijn altijd mensen en instanties die nog net even in die laatste week een gesprek met je willen. Zo ook het revalidatiecentrum en de psycholoog waar ik heen ga. Verder moet ik nog even een cadeautje maken, de kleurplaat voor een toffe wedstrijd inkleuren, blogs klaarzetten zodat jullie wat te lezen hebben en een mailtje sturen naar iemand die een gastblog gaat schrijven voor Sparkling thoughts.

Elke keer weer maak ik een lijstje met wat mee moet. Of het nou voor een weekendje, een vakantie of een dagje weg is. Zo weet ik bijna zeker dat er niets vergeten wordt. Daarnaast laat ik het lijstje altijd nog even aan iemand lezen als extra check. En dat deed ik ook voor de vakantie van dit jaar. Vandaag deel ik met jullie een eigen gemaakte, uit te printen checklist waardoor je hopelijk zo goed mogelijk en relaxed mogelijk op vakantie kan gaan én dat je daar ook echt van kan genieten.

Natuurlijk zullen niet alle punten op iedereen van toepassing zijn, maar je kunt er zelf uit halen wat voor jou nodig is en goed werkt.

Op de site van de Libelle kwam ik dit filmpje tegen, misschien hebben jullie er wat aan! Ik ga het in ieder geval proberen!

Iedereen een heel fijne, ontspannen zomer gewenst! :)

Waar gaan jullie naar toe? Heb jij nog handige anti-stress tips of inpaktips?

Download hier mijn zelfgemaakte paklijst : Bestand

Recente berichten
bottom of page