top of page

Mijn blogschema vanaf juli!


Momenteel zit er nog weinig regelmaat en vastigheid in mijn blog. Hier gaat vanaf juli verandering in komen! Ik heb voor mezelf een soort planning gemaakt, waarmee ik jullie op vaste dagen een vast soort rubriek aanbiedt.

Het schema zal er ongeveer als volgt uit komen te zien:

Maandag - Geluksmomentjes afgewisseld met Photodiary. Hierin neem ik jullie mee naar de week die hiervoor was.

Dinsdag - Artikelen over gezondheidsonderwerpen uit het nieuws óf eigen updates rondom mijn gezondheid.

Woensdag - Review dag! Op deze dag plaats ik reviews over producten, spelletjes, films, boeken etc. Heb ik geen review, dan vul ik deze in met een ander soort, vrij te bepalen, artikel.

Donderdag - De leer Joyce kennen dag! Op donderdagen plaats ik meer over mezelf en mijn privéleven.

Vrijdag - Vlog dag. Op deze dag probeer ik zo vaak mogelijk een video te plaatsen. Na een vakantie is dit een uitzondering, dan plaats ik op meerdere dagen een video.

Zaterdag - Variabele artikelen

Zondag - Variabele artikelen

Daarnaast houd ik nu een vaste tijd voor mijn blogs aan. Elke keer als er een blog online komt zal dit gebeuren om 14.00 uur.

Hebben jullie nog onderwerpen of categorieën waar je graag over leest? Laat dan een reactie achter!

Recente berichten
bottom of page