top of page

Ik ben weer terug!


Daar ben ik weer! Jullie hebben er vast niet zoveel van gemerkt, omdat er bijna elke dag een blog online kwam, maar ik ben lekker twee weekjes op vakantie geweest naar het Landal park Coldenhove. Dit was ook een van de redenen waarom ik zo vroeg een 'ik ga op vakantie en neem mee' blog deelde met een printable paklijst die ik zelf heb gemaakt. En de reden dat de photodiary die maandag 13 juni online kwam op de donderdag stopte.

Vanaf nu komen er gewoon weer de 'standaard' blogs online, met komende maandag een korte photodiary. Deze zal niet heel uitgebreid zijn omdat ik ook grote delen van de vakantie heb gefilmd en deze filmpjes wil ik nog graag met jullie delen.

Hopelijk hebben jullie je niet verveeld tijdens mijn vakantie. Ik heb het in ieder geval enorm naar mijn zin gehad!

Recente berichten
bottom of page