top of page

Mega shoplog: van alles en nog wat.


Vandaag deel ik met jullie een mega shoplog! Ik was op zoek naar decoratie voor de achtergrond van mijn blogfoto's en gelukkig was er sale. Daarnaast had ik nog wat praktische dingen nodig en nam ik wat dingen mee die gewoon leuk waren. Overigens, mocht ik ooit stoppen met mijn blog, dan vind ik de decoratie ook leuk om in huis te gebruiken.



Blokker en Wibra:

Bij de Blokker kocht ik deze leuke kalender. Met de magneetjes kun je de datum en maand aangeven. Erg handig, want ik vergeet nog wel eens welke dag het is. Het lijstje ernaast heb ik gekocht bij de Wibra. Er was ook een met pijlen patroon. Deze vind ik vooral leuk om bijvoorbeeld twee polaroid foto's in te hangen. Beide kostten ze €3,-


Kruidvat:

Bij de Kruidvat kocht ik het mandje wat op de doos is afgebeeld. Erg leuk voor tijdschriften en nu maar €2,-. Ik was, zoals je snapt, erg blij dat de mevrouw voor mij hem niet nam, want het was de laatste.


Primark:


Bij de Primark kocht ik wat decoratie voor op foto's. Bijvoorbeeld de kaarsjes, de houten cactus om een foto of briefje in te doen en het houten krijtbordje. De tas en wattenschijfjes kocht ik voor mezelf. Het roze dingetje in de witte verpakking is een varkentje met een zuignap die dient als telefoonhouder. In totaal was ik net iets meer dan €12,- kwijt.


Leen Bakker:



Bij de Leen Bakker kocht ik deze leuke spulletjes, in totaal voor €8,50. Bij een van de waxinelichthouders miste het glaasje, maar gelukkig had ik er zelf nog een. Wat vervelend om zo de tijd die je moet wachten even te vullen!


Xenos:


Xenos had heel veel spullen met 50% korting, zo ook alles op de foto hierboven. Uiteindelijk was ik maar iets van €5,- kwijt! Ik vond de labels en stickers erg leuk om cadeautjes mee op te fleuren. Ook vond ik het driehoekjespatroon op de kaarsjes erg leuk.

Action:

Bij Action was ik een stuk meer kwijt, €20,-. Maar daar had ik ook wel heel wat voor. Ik kocht een draadstalen mandje en twee bakken om mijn blog decoratie in op te bergen. Omdat ik het vroeger zo leuk vond om ijslolly's te maken nam ik dit nu ook mee. Het is lastig om genoeg te drinken en water is zo saai. In de fles kan ik fruit stoppen zodat dat smaakje ook aan het water komt. Een elektrische vliegenmepper komt natuurlijk altijd te pas en de wrijfplaatjes komen in mijn fotoalbum. Alle dingen die je links ziet zijn ter decoratie voor mijn blogfoto's, op het groene tasje met veren na.


Hema:


Bij Hema kocht ik een deskplanner omdat ik in mijn agenda te weinig ruimte heb voor privé dingen en blogzaken. Op deze manier heb ik toch alles bij elkaar staan. Bovendien kun je hierin ook to do lijstjes invullen, super handig en dat voor maar €4,- ! Ook kocht ik een klein tasje met turquoise en zilveren sterretjes, deze was maar €0,15!


Zo, dit was mijn enorme shoplog. Ik hoop dat jullie het leuk vonden mijn aankopen te bekijken.

Recente berichten
bottom of page