top of page

Review: A. Vogel Passiflora rustgevend Emotionele Balans.


Enkele weken geleden zag ik op een proefmonstersite staan dat je een A. Vogel product kon testen. Namelijk; Passiflora rustgevend Emotionele Balans. Nu heb ik nogal snel last van stress en emotionele schommelingen, dus ik dacht waarom ook niet. Ik vulde het formulier in en een paar dagen later lag dit zakje in de bus. Vandaag deel ik mijn ervaring met jullie.

Dit is geen gesponsord bericht.

Omdat het natuurlijk een probeerverpakking is, zaten er maar twee pillen in. Flink grote en ze hadden een beetje een vieze kleur. Maar goed, ik slik meer pillen en die zijn ook niet altijd even lekker. Voor een goede werking zou het zakje in een dag op moeten. Nu vind ik dat je na een dag niet kan bepalen of iets werkt of niet. Daarom sneed ik de pillen doormidden met een speciaal mesje zodat ik het in twee dagen kon testen.



Na de eerste halve pil merkte ik eigenlijk geen verschil en de tweede helft voor die dag was ik vergeten. Niet heel handig dus, maar goed volgende dag weer een kans! De dag erna nam ik in de ochtend weer een halve pil samen met mijn andere medicatie. Deze dag merkte ik wel verschil. Ik voelde me vrolijk en best wel energiek. Ook had ik geen last van emotionele schommelingen. Een fijne ervaring die al door een halve tablet werd veroorzaakt. Deze dag heb ik dan ook geen tweede helft genomen. Dag drie verliep ongeveer hetzelfde als dag twee.


Dag vier merkte ik iets minder resultaat. Ik was dan ook erg moe, waardoor ik sowieso al meer last heb van mijn humeur en emotionele wisselingen. De ochtend en middag verliepen prima en stabiel, maar bij thuiskomst na een festival ging het wat minder. Ik kreeg meer last van een dipje.


Conclusie: Ik denk dat de pillen zeker werken. Ik heb er drie dagen volop profijt van gehad. Wanneer ik wat slechter geslapen heb of al langer minder goed in mijn vel zit, merk ik minder snel effect. Natuurlijk heb ik niet de aanbevolen hoeveelheid genomen en het maar over vier dagen getest. Maar ik zit zeker te overwegen een potje te halen. Goedkoop zijn ze echter niet! Bij Kruidvat koop je een potje met 30 stuks voor €11,95.

Recente berichten
bottom of page