top of page

Photodiary: week 2 van de vakantie.


Vandaag even geen blog in de categorie 'persoonlijk'. Ik wilde deze namelijk niet te lang uitstellen. Vandaag krijgen jullie de foto's van de tweede week van onze vakantie te zien.

Kijken jullie mee?

In mijn vorige blog was ik gestopt bij de vrijdag. Vandaag doe ik dus de zaterdag die daarop volgt, tot de vrijdag dat we weer nar huis moesten.

Zaterdag: We fietsten eind van de ochtend al richting Eerbeek om wat boodschappen te doen. Er werd regen voorspeld en we hadden natuurlijk geen zin om daar doorheen te fietsen. We namen een ijsje op een terrasje in plaats van wat drinken met een taartje. In de middag deden we onze was. Deze twee foto's staan in een slideshow om 'onthoofding' te voorkomen.

Zondag: De zondag gingen we weer een stuk fietsen. Dit keer een ronde om de Zilvense Heide. Een erg mooi gebied, maar soms zorgde het ook voor strubbelingen. Sommige paden bestonden uit kiezeltjes en weer anderen gingen heel stijl omhoog. Zelfs met de 8e stand op de elektrische fiets onhaalbaar.

Maandag:

De maandag was een super regenachtige dag. Prima dus om lekker in het huisje te blijven en in de middag naar het zwembad te gaan. Eigenlijk hadden we via Jumbo kaartjes voor een wellness in Emst, maar met zulk weer is dat echt niets aan. Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto. Het was mijn front camera op de telefoon.

Dinsdag:

Huppa, weer de fiets op! Het was heerlijk weer. Het was de bedoeling naar Terlet te fietsen, maar dat werd deze dag net iets te ver. Daarom reden we richting het hoogste punt van de Veluwe en via de Posbank weer terug. Ook maakten we een lijstje van punten die ik bij thuiskomst wilde veranderen. De foto van de Veluwe kan ik helaas momenteel niet vinden.

Woensdag:

De precieze reden waarom we deze dag uit eten gingen weet ik niet meer, maar volgens mij kwam het er vooral op neer dat het praktischer was dan op de donderdag. We gingen eten bij 'De Zaak'. Ik bestelde een rib eye en als toetje een noten coupe. Vooraf kregen we een broodplankje van het huis.


Donderdag en vrijdag: Een dag waarbij we de koffers weer gingen inpakken, de laatste paar boodschappen deden en voor het laatst genoten van het bad. Ook gingen we nog even zwemmen, omdat dit op de vertrek dag natuurlijk niet meer kon. Daarnaast namen we afscheid van de lieve diertjes. Van deze dag heb ik eigenlijk geen foto's. Hetzelfde geld voor de vrijdag. Dit was eigenlijk ook een dag van inpakken, schoonmaken en om half 10 bij de receptie staan om uit te checken. Na een paar uur kwamen we weer thuis bij Macho.


Ik hoop dat jullie het leuk vonden mijn vakantie foto verslag te bekijken. Wat zijn jullie vakantie plannen?




Recente berichten
bottom of page