top of page

Geluksmomentjes week 28


Vandaag is het weer tijd voor een serie geluksmomentjes. En dat waren er afgelopen week best wel weer wat. Ik ben dankbaar dat ik ondanks de tegenslagen toch in staat ben ook de mooie dingen te blijven zien. Hé dat is vast geluksmomentje nummer 1! En ja, dat is best eens lastig, daarom is het extra goed erbij stil te staan.


  • Ik kreeg te horen dat ik in de week van 25 juli mag beginnen aan mijn revalidatie.

  • We aten taart om het nieuws van de revalidatie te vieren.

  • Ik kreeg nog wat verlate cadeautjes voor mijn verjaardag die inmiddels 2,5 maand geleden is. Gelijk heb ik het kleurboek gepakt om een begin te maken.

  • Van woensdag tot vrijdag sliep ik bij mijn vriend. Dit was erg gezellig. Lekker samen en toch ook je eigen ding doen.

  • We aten pannenkoeken :-)

  • Ik kreeg van mijn moeder een super lieve foto van hun hondje toegestuurd.

  • Via Silvia installeerde ik Pokémon GO. Ik ben nog niet helemaal overtuigd, maar er zat er in ieder geval een op mijn kookplaat.

  • Donderdag mocht de bloeddrukmeter die ik voor 24 uur om moest af. Wat een bevrijding was dat.

  • We gingen naar Deventer voor de verjaardagen van mijn ouders en zusje (jarig op 16 & 20 juli).

  • Daar kregen we natuurlijk ook weer taart... Hè wat vervelend nou haha.

  • Door de verjaardagen zagen we de familie van mijn vaders kant weer even onder betere omstandigheden dan een crematie.

  • Ik kreeg de sprei die van mijn oma is geweest.

  • Zaterdag had ik lekker een dagje voor mezelf. Lekker gedoucht met de Rituals doucheschuim, even wezen shoppen, een cadeautje gemaakt en gewoon lekker niets moeten.

Als ik dit terug lees word ik er helemaal happy van. Wat heeft jullie deze week gelukkig gemaakt?

Recente berichten
bottom of page