top of page

Shoplog Hema, Action en meer


Afgelopen zaterdag en woensdag ben ik weer bij de Hema en Action geweest. Daarnaast dook ik ook nog wat andere winkels in. Natuurlijk kocht ik naast de nuttige dingen ook wat knutselspullen. Kijken jullie mee naar mijn aankopen? Hebben jullie zelf nog leuke dingen gekocht?

Action:

Ik kocht deze parel pearl flesjes. Hiermee kan je een soort versieringen maken op papier en fotoboeken. Het heeft wel veel droogtijd nodig maar ik ben benieuwd naar het resultaat. Per 3 flesjes kost het €0,95.


Ook nam ik deze puffy stickers mee. Er waren meerdere soorten, maar deze 3 vond ik het leukst. Per pakje waren ze €0,39 en er zitten 45 in per pakje. Super leuk voor in je agenda, fotoboek of op je schoolspullen.


Bij het kinderspeelgoed zag ik de stickers die in het midden en rechts liggen. In het boekje Emoji stickers zitten er ongeveer 250. Beide velletjes waren niet duurder dan €0,80. Daarnaast kocht ik ook twee boodschappen blokjes. Hierop kan je boodschappenlijstjes en weekmenu's samenstellen. Er zitten er precies genoeg in voor een heel jaar.

Ik wilde graag nieuwe lakens voor op bed en vond deze voor €9,49 bij de Action. Ik vond de kleur en teksten erg leuk, dus liet hem weer in mijn mandje vallen. Het kleurboek voor volwassenen kocht ik om bij mijn vriend neer te leggen dan hoef ik niet steeds van alles mee te slepen. De disco koekjes zijn jeugdsentiment en de morning biscuits neem ik graag mee als ik weg ga.


En gezellig nog wat noodzakelijke dingen. Met de zelf klevende transparant rol wil ik tags maken voor aan mijn rolstoel. De andere dingen spreken voor zich.

Hema:

Bij Hema kocht ik een schriftje om tips van mijn revalidatie artsen in te zetten. Er zitten ook een aantal vakjes in en een ziplog vak. Super handig dus! De stempels had ik vorig jaar al gezien, maar vond ze toen te duur. Nu kon ik ze voor een euro niet laten liggen. Ook kocht ik dit cadeau tasje. In totaal was ik €3,75 kwijt.


Ook kocht ik deze toffe rietjes met gouden sterren, pompons die ik in kaartjes ga gebruiken en stickers van kersen, lekker zomers!


Wibra:


Bij Wibra haalde ik super leuke stickertjes en tags. De tags wil ik gaan gebruiken voor op cadeautjes en op post.

Kruidvat:

Dit boek van Sophie Kinsella lag voor €3,99 bij de Kruidvat. Super goedkoop, dus die kon ik niet laten liggen. Rechts onder ligt twee elastiekjes. Deze zouden ervoor moeten zorgen dat je haar er bijvoorbeeld niet in vast blijft zitten. Ook kocht ik highlighters.

Zeeman:

Bij Zeeman haalde ik deze leuke stickers. Daarnaast vond ik het setje in blauw ook erg leuk en praktisch. Komt altijd we van pas :)

Overige:

Bij andere winkels kocht ik nog de sticky notes (Lidl), Leuke potloden, feestspullen, stickers en rietjes met hartjes hoe leuk!

Cadeautje:

Deze heeft een vriendin toegestuurd, echt super toffe stickers!

Zoals jullie zien ben ik weer goed geslaagd zonder enorm veel uit te geven :) Wat zijn jullie recente aankopen?

Recente berichten
bottom of page