top of page

Persoonlijke update


Hoi! Leuk dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog. Afgelopen week zijn er geen artikelen online gekomen, waardoor het een stuk rustiger was. Vandaag geef ik een update hoe het nu gaat.


Hoe het begon:

Vorige week vrijdag tot en met zondag bracht ik bij mijn vriend door. De vrijdag voelde ik me voor het avondeten al niet heel lekker. Een zwaar gevoel op mijn maag en ontzettend misselijk. Toch gegeten en bij hem gebleven. Het werd er alleen niet beter op. Zaterdag en zondag deden we daardoor rustig aan en bracht ik veel tijd in bed of op de heerlijke stoel daar door. Gelukkig kon ik, ondanks het gevoel dat ik elk moment kon gaan overgeven, wel gewoon eten. Zondagavond ben ik weer naar huis gegaan.


Revalidatie: Misschien enigszins koppig, maar toch ging ik beide dagen naar revalidatie. Gelukkig ging dit best heel goed en kon ik bij fitness weer wat gewicht erbij op doen. Helaas ben ik met fietsen teruggezet naar het eerste weerstand percentage totdat er meer duidelijk is over mijn bloeddruk. Vanaf komende week heb ik nog maar een keer fysiotherapie en komt er groepstherapie bij. Bij activiteitentherapie gingen we bezig met acryl verf, erg leuk. Over twee weken komt er ook nog zwemmen bij en in plaats van het lopen opvoeren gaan we fietsen uitbreiden. Ook informeerde ik wat het kost om daar te blijven sporten, erg interessant, dus ik zit serieus te overwegen dit te doen.


Huisarts: Ook bracht ik een bezoekje aan de huisarts. De plek op mijn knieholte blijkt toch een tekenbeet, want met de gekregen antibiotica wordt hij minder vurig. Twee weken moet ik deze antibiotica, waardoor ik zoveel mogelijk uit de zon moet blijven in verband met het kunnen ontstaan van pigment vlekken. Komende maandag ga ik naar mijn eigen huisarts voor mijn bloeddruk en laten prikken op suiker.


Dit was mijn persoonlijke update. De temperatuur gaat gelukkig weer omlaag en ik voel me erg goed door de revalidatie. Vanaf nu upload ik weer volgens mijn normale planning.

Recente berichten
bottom of page