top of page

Geluksmomentjes | Week 34


Ja, mijn schema wordt weer zoals het was. Het was een beetje wennen zo met de revalidatie, maar ik kan gelukkig steeds meer. Afgelopen week was niet de beste, maar toch waren er geluksmomentjes.


  • Omdat ik moest wachten op mijn fysio en het erg warm was, besloot ik een glas cola te bestellen op een terras in de schaduw. Heerlijk!

  • Ik bedacht een nieuwe categorie voor mijn blog. Hier deel ik a.s. donderdag meer over.

  • Op donderdag informeerde ik bij het revalidatiecentrum naar de mogelijkheden om daar te blijven sporten. De prijs valt mee, dus ik ga na de revalidatie door.

  • De antibiotica die ik kreeg voor mijn tekenbeet slaat aan. De plek op mijn knieholte wordt al een stuk minder vurig.

  • Op zondag zorgde ik voor een lekkere lunch, een taartje en lekker avondeten.

  • Gilmore girls is mijn favoriete serie op dit moment. Ik ben al bijna door seizoen 4 heen.

  • Bij activiteiten therapie begon ik met verven, ook erg leuk.

  • Mijn huisje bleef heerlijk koel tijdens de warme dagen.

  • Ik pakte bloggen weer op na een weekje rust.

  • Ondanks de warmte en dat ik me niet zo lekker voelde, voelde ik me best happy.

  • Het was super fijn om weer een nachtje bij mijn vriend te slapen.

Het waren er dit keer niet enorm veel, maar ik ben wel tevreden. Wat zijn jullie geluksmomenten?

Recente berichten
bottom of page