top of page

Geluksmomentjes | week 35



Oh ik moet me schamen! Veel te vaak vergeet ik door de week foto's te maken, waardoor ik dus geen fotoboek artikel kan delen. Hier moet ik echt wat meer op gaan letten, want juist de afwisseling met de geluksmomentjes vind ik leuk. Vandaag deel ik weer een geluksmomentjes.


  • Ik ging naar de huisarts voor mijn bloeddruk was op dat moment goed!

  • Door de goede bloeddruk mag mijn weerstand, bij fietsen tijdens de revalidatie, omhoog.

  • Je ziet steeds beter dat de antibiotica werkt, de rode kring is bijna weg.

  • Over het algemeen schijnt het zonnetje nog lekker.

  • Ik begon aan mijn Bullet journal en agenda voor 2017.

  • Het weekend deed ik het lekker rustig aan en kon ik ontspannen.

  • In mijn eentje deed ik weekboodschappen!

  • Ik bestelde een laatste pakketje bij mijn favoriete webshop (gaat helaas sluiten)

  • Er hing een super grappig kaartje bij de Albert Heijn.

  • We aten lekker pannenkoeken.

Dit waren mijn geluksmomentjes van afgelopen week. Waar werden jullie blij van of dankbaar voor.

Recente berichten
bottom of page