top of page

Geluksmomentjes | week 36


Zoals deze week gepland stond, komt er vandaag een artikel online met mijn geluksmomentjes. September is 'lichtpuntjes' maand, officieel bedacht door Lisanne. Langzaam aan worden de dagen weer korter en gaan we richting de herfst en winter. Juist in deze maanden kan het moeilijk zijn om het 'licht' te blijven zien. Daarom sta ik er deze maand nog meer bij stil. Volgende week komt er weer een week fotoboek, want de eerste foto's zijn al gemaakt!


  • Mijn schilderij is nu bijna af én ik ben er best tevreden over.

  • Ik heb met mijn psycholoog een behandelplan opgesteld. Eindelijk meer duidelijkheid!

  • We aten appeltaart, gekregen van mijn schoonouders.

  • Ik kookte uitgebreid op zondag, gewoon omdat het kon. Op het menu stond beenham, krieltjes en worteltjes met peultjes in zwarte bonen saus. Jammie!

  • Op maandag deed ik zelf de weekboodschappen op de fiets. Dit is een beetje een 'gewoonte' geworden.

  • Tijdens de fietstocht dinsdagochtend genoot ik van de rust en stilte. Het was nog vroeg.

  • Ik had gezellig contact met iemand die ook revalideert. Altijd erg gezellig. =)

  • Op zondag keken we samen Heel Holland bakt. Super leuk doet André van Duin het!

  • Ondanks mijn dikke en pijnlijke knie hebben we toch een wandeling gemaakt.

  • Tijdens die wandeling aaide ik een hondje die helemaal een natte snoet en natte oren had door het vijvertje waar hij uit gedronken had.

  • Over het algemeen had ik relatief weinig pijn, erg fijn!


Dit waren mijn geluksmomentjes afgelopen week! Op naar de volgende week.

Recente berichten
bottom of page