top of page

Fotoboek | week 37


Zoals beloofd deel ik vandaag met jullie eindelijk weer een fotoboek artikel. Afgelopen week heb ik eindelijk weer foto's gemaakt van wat ik gedaan heb. Kijk je mee?

Maandag |


Zo vertrok ik bij de Lidl en AH. Alle tassen helemaal vol met boodschappen voor die week. Ik doe dit nu standaard op maandag, met het lijstje die we op zaterdag samen stellen. Bij de Lidl koop ik dan twee broodjes om mee te lunchen.


Dinsdag |


Dinsdag, revalidatie dag. Dit was in mijn pauze van 12:00-13:00 uur. Soms verveel ik me dan en ga ik selfies maken haha. Een uur wachten is gewoon best lang.

Woensdag |

In de stad ging ik verfspullen halen bij Søstrene Grene. Het was zo warm dat ik mezelf erna heb getrakteerd op een milkshake in de smaak banaan.

Daarna pakte ik de bus om te gaan zwemmen met mijn vriend. We hadden bij het sportcentrum afgesproken. Hier aten we ook een patatje.

Donderdag |

Oké, betrapt! Op deze dag vergat ik toch nog om een foto te maken, oeps.

Vrijdag |

Een vriend van mij is nog niet zo lang geleden verhuisd naar een eengezinswoning. Vandaag ging ik bij hem langs om het huisje te bewonderen. Daarna deden we nog samen boodschappen.

Zaterdag |

De zus van mijn vriend vierde haar verjaardag. Om 12.30 gingen we richting Meppel en om 21:00 uur waren we pas weer thuis. Ik pakte de cadeautjes, 3 Lp's, in. Als taartje had ik een kersentaartje. Met z'n dertienen gingen we later in Wanneperveen een bootje huren. Echt wel een luxe boot. Op het laatst zagen we heel veel zwanen bij elkaar.


Zondag |


De zaterdag was erg intensief. We lagen vrij vroeg op bed en zondag as ik ook al vrij vroeg weer wakker. Deze dag wist ik niet zo goed wat ik met mezelf aan moest. Ik kreeg wel lekker ontbijt op bed. In de middag zocht ik uit de Allerhande en Hallo Jumbo leuke recepten voor de nieuwe week.


Dit was mijn afgelopen week. Wat hebben jullie gedaan?

Recente berichten
bottom of page