top of page

Geluksmomentjes | week 38


Deze week had ik een heleboel geluksmomentjes! Het is nog steeds september, lichtpuntjes maand, een extra reden dus om erbij stil te staan en ze te delen.

~ Maandag ~

  • Ik had een fijne afspraak met mijn psycholoog. Ik kreeg een map mee met informatie over emotie regulering. Hier kan ik dan wat uit proberen tijdens of na mijn stemmingswisselingen.

  • Ik deed de weekboodschappen weer.

  • Bij de Lidl kocht ik een keukenhulpje om potten en flessen mee te openen.

  • Bij de Lidl nam ik lekkere broodjes mee.

~ Dinsdag ~

  • De heenweg naar het revalidatiecentrum was heerlijk rustig. Ik genoot hier echt van en maakte een foto van de paardjes in de wei.

  • Bij revalidatie zelf ging het ook goed. Alles mag weer een stapje zwaarder.

  • Bij 'fietsen' fietste ik 8 km op de hometrainer. Dit met een hogere weerstand, in een half uur. Stiekem best trots op mezelf!

  • Ik heb heerlijk geschreven bij activiteiten therapie.

  • Mijn vriend kookte en deed de afwas. Na revalidatie was ik toch wel moe. Zo lief dat hij dit van me overnam.

~ Woensdag ~

  • Overdag deed ik lekker rustig aan.

  • 's Middags ging ik acrylverf halen en kocht vier leuke kaarten.

  • Tijdens het wachten op mijn vriend dronk ik een cola.

  • Hebben we lekker samen gezwommen.

  • Aten we 's avonds een heerlijk broodje hamburger.

~ Donderdag ~

  • Revalidatie ging weer heel goed.

  • Ik had ontzettend leuk contact met een vrouw die bij fietsen/fitness en groepsgesprek bij me zat.

  • Bij fietsen haalde ik weer de 8 km!

  • Ik bedacht in mijn pauze veel nieuwe blog onderwerpen.

  • Bij mijn vriend lekker pizza gegeten.

  • Mijn vriend heeft een hobby- en werkplek gemaakt in de tweede slaapkamer van zijn huis, met super fijne bureaustoel.

~ Vrijdag ~

  • Ik ging alleen naar de Bridget Jones film 's middags.

  • Bij de kringloop kochten we een oude kapstok die ik mag gaan opknappen! (video volgt later).

  • Hierdoor kreeg ik enorm veel inspiratie.

  • We probeerden een nieuw recept uit en deze was lekker!

~ Zaterdag ~

  • Ik heb mijn kamer weer helemaal opgeruimd. Het is nu super netjes.

  • Ook maakte ik wat dingen schoon.

  • 's Avonds keken we Dance Dance Dance en de Jopie Parlevlet show.

  • Ik hing bij mijn vriend thuis een sleutel rekje op.

~ Zondag ~

  • We keken gezellig Heel Holland bakt.

  • Ik kookte een nieuw, geslaagd, recept uit de Allerhande.

  • 's Middags heb ik lekker geschilderd.

  • We hebben een best groot stuk gelopen, zonder extra klachten.

  • Ik genoot van zijn heerlijke douche.

  • Ik keek een paar vlogs die ik standaard volg.

Dit waren mijn geluksmomentjes van afgelopen week. Veel hè?! Waar werd jij blij van?


Recente berichten
bottom of page