top of page

Fotoboek | Week 39



Na de aankondiging van gisteren dat het hier even wat rustiger zal zijn, wil ik vandaag toch de foto's met jullie delen van afgelopen week. Op deze manier sta ik toch even stil bij bijzondere of fijne momenten. Kijken jullie mee?


Maandag:

Ik ging weer de weekboodschappen op de fiets doen. Ik kocht onder andere wat op onderstaande foto staat. Daarna lekker geluncht en gedoucht. Van mezelf mocht ik daarna genieten in mijn pyjamabroek. Lekker rustig aan. De chocolade op foto 1 is voor een cadeautje.


Dinsdag:

Na de revalidatie, waar ik een beetje extra mijn best heb gedaan ben ik nog even bezig geweest met het maken van de cadeautjes als afscheid voor mijn therapeuten. Over 2,5 week ben ik klaar en ik wil ze zo graag bedanken. In de potjes zitten Mars repen en er komt nog een kaartje bij.


Woensdag:

De wasmachine van een vriend zou geleverd worden en ik zou hem aannemen. Uiteindelijk is hij niet geleverd, maar ik had het wel gezellig met Pim. Hij hing de koning uit door op een stoel te springen. Op de Grote markt was een evenement rondom de landmacht. Daar maakte ik ook een foto van, toch wel indrukwekkend. (Foto's staan in slideshow).

Donderdag: Vandaag was niet mijn dag. Ik had bij revalidatie een fietstest om te kijken hoe groot mijn vooruitgang was. Gelukkig kon ik hem helemaal uit fietsen. Daarna regende ik onderweg naar huis zeiknat. Mijn broek plakte, zoals je kan zien, helemaal aan mijn benen vast.


Vrijdag:

Op vrijdag ging ik nog even winkelen bij de Action. Ik kocht een pedaalemmertje en wat kleine cadeautjes voor bij mijn snailmail. Het was echt heerlijk weer. Wat een verschil met donderdag.

Zaterdag: Het was wederom mooi weer. Tenminste... Tot ik net klaar was met de haakjes van de kapstok wit spuiten en de kapstok schuren. Gelukkig heb ik daar dus al een mooi begin mee kunnen maken. De taart aten we omdat ik de fietstest zo goed heb gedaan. Een grote overwinning op mezelf. (ook weer een slideshow)

Zondag:

Wederom geen geweldige dag. Ik ging wel bezig met de kaartjes voor de therapeuten. 'S avonds keken we Heel Holland bakt.

Dit was mijn week! Hoe was die van jou?

Recente berichten
bottom of page