top of page

Fotoboek | week 41 Silvia komt weer, Snailmail ontvangen en katje aaien.


Deze week waren er weer vele mooie en leuke momenten om op de gevoelige plaat vast te leggen. Van mooie herfstkleuren tot een schattig katje en van café de Kater tot kipnuggets.


Maandag: Het was weer tijd om boodschappen te doen en een bezoekje te brengen aan mijn psycholoog. Ook ging ik langs de kringloop winkel waar ik dit schattige katje tegen kwam.


Dinsdag:

Weer tijd om fanatiek te sporten. De eerste proefles na mijn revalidatie. Gelukkig ging het lekker. Onderweg zag ik deze prachtige paarden en een heel mooie boom met roodgekleurde bladeren.


Woensdag: Ik ging weer proberen om op de fiets naar het zwembad te gaan. Dit viel helaas wat tegen, maar ik zag wel deze schattige schaapjes.

Donderdag :

Ik ging weer sporten in het revalidatiecentrum. Lekker 's avonds met mijn vriend thee drinken en kaarsjes aan. Wat een mooi sfeerplaatje!

Vrijdag: Rond de lunch was ik nog in de stad (geen idee meer wat ik ging kopen), dus besloot ik mezelf te trakteren op een bakje kipnuggets van de McDonald's. Zo lekker!

Zaterdag: Ja! Eindelijk weer Silvia zien. Met de trein ging ik in mijn eentje naar Deventer. Daar stapte ze erbij in en gingen we samen shoppen in Enschede. Eerst geluncht bij de Kater. We zijn niet super goed geslaagd, maar gezellig was het zeker. 'S avonds gingen we in Groningen eten bij de Drie gezusters. (voor de verandering een diavoorstelling.)


Zondag:

Na een beetje uitgeslapen te hebben zijn we gaan shoppen in Groningen. Rond 12:00 vertrokken we en om 17:00 uur waren we weer thuis. Deze foto maakte ik van de A-kerk. In Groningen zijn we wel goed geslaagd.


Dit was het alweer voor deze week. Wat was jouw mooiste foto?

Recente berichten
bottom of page