top of page

Geluksmomentjes | week 42



Afgelopen week waren er gelukkig weer dingen waar ik heel blij van werd. Ondanks dat ik best veel pijn had in het weekend kon ik toch ook genieten. En ik deed wat leuke dingen. Lezen jullie mee?


  • Op maandag was mijn nicht, Silvia, er nog.

  • We sliepen lekker uit, omdat we 2 dagen geshopt hadden. Best vermoeiend, haha!

  • Heel ongezond, maar onze lunch was taart.

  • Dinsdag en donderdag ging ik weer naar het revalidatiecentrum om te sporten.

  • Ik volgde een heel interessant webinar van Ninke van der Leck over hoe je meer omzet kan maken en meer kan opvallen met je bedrijf. Dit geld ook voor als je chronisch ziek bent.

  • Pas in 2017 hoef ik weer naar mijn psychiater ter controle. Yes, fijn idee!

  • Ik ruimde mijn kamer op en paste wat kleine dingen aan om het vast wat meer richting 'droom inrichting' te maken.

  • De schilder groep op vrijdag was echt weer super fijn en leuk. Ik ben een heel eind gekomen met mijn schilderij en erg tevreden.

  • Ik ontving een super leuke snail mail.

  • Vanaf vrijdag sliep ik bij mijn vriend. Super gezellig en fijn. Heerlijk ontspannen.

  • We keken de finale van Heel Holland bakt onder het genot van thee en pepernoten.

  • Op zaterdag keken we The wizard of Oz.

  • Ik vond €5,- echt heel zeldzaam, meer dan €0,05 vinden, dus ik was blij!

Dit waren mijn geluksmomentjes van deze keer. Heb jij nog iets leuks meegemaakt? Wil je wat meer op de hoogte blijven van wat ik doe? Volg me dan op Instagram. Hier plaats ik regelmatig, bijna dagelijks zelfs, een foto.

Recente berichten
bottom of page