top of page

Ziekenhuisbezoek | 25 oktober '16


Voor een check-up ging ik naar het UMCG. Het was inmiddels drie maanden geleden dat ik er geweest was en in die tijd is veel gebeurd. Vandaag lees je hoe de afspraak verliep. Een ding kan ik alvast verklappen: ik hoef pas 1 maart 2017 terug te komen!


Nu ik klaar ben met revalideren was het weer tijd om eens langs te gaan bij mijn arts in het UMCG. Ook hij zal zeer benieuwd zijn geweest naar het effect van het revalideren. En ik kon hem verrassen. Op de fiets en zonder hulp van een leuk karretje in het ziekenhuis, kon ik zijn spreekuur bezoeken.


Natuurlijk werd even gevraagd hoe het met me ging en of er geen nieuwe klachten zijn gekomen. Mijn antwoord: "Nee, eigenlijk gaat het heel goed. Het enige is dat ik regelmatig last heb van mijn knieën." Ook heb ik vertel wat voor een effect de revalidatie gehad heeft en wat ik nu allemaal weer kan/doe. Hierover schreef ik dit artikel.


De arts wilde nog even aan mijn gewrichten voelen. Hierbij was veel minder verdikking te voelen én het deed me voor het eerst geen pijn. Mijn bloeddruk was wel hoog, 150/97, waarvoor ik nu extra medicijnen krijg. Hier merk ik overigens wel de nodige bijwerkingen van. Ik heb constant een heel droge mond en ben wat licht in mijn hoofd. Hier was ik voor gewaarschuwd, dus dat kijk ik nog even aan. Ook ben ik steeds heel moe, waarvan ik twijfel of dat door dit medicijn komt óf door de griepprik óf de weinige slaapuren afgelopen week. Ook maar even aankijken dus. Maar eigenlijk gaat het kort samengevat dus erg goed! De vampieren (met een dikke knipoog) van het UMCG moesten nog even 5 buisjes bloed aftappen en natuurlijk een potje urine voor onderzoek, maar hier is niets raars uit gekomen.


Tot zover de update. Een heel positief gesprek dus. En om jullie nog even iets leuks te laten zien :


Recente berichten
bottom of page