top of page

Fotoboek | Week 43

De laatste dag van oktober kijk ik met jullie terug op de laatste volledige week van deze maand. Een week waarin ik koekjes ging bakken, naar het ziekenhuis moest, verder werkte aan mijn schilderij en nog veel meer... Kijk snel mee!


Maandag: Het was weer tijd voor de wekelijkse boodschappen. Als toetje nam ik heerlijke Tiramisu mee, waar we 's avonds samen van genoten. Eerlijk toegegeven, het leek wel of er véél alcohol in zat, je proefde dit al bij de bovenste laag.


Dinsdag:

Op controle in het ziekenhuis. Ik zat er al super vroeg, zodat ik nog even in 'nooit meer te druk' kon lezen. Heerlijk in het herfstzonnetje. Natuurlijk moesten ze ook hun voorraad bloed dat ze van me hebben aanvullen ;-).

Woensdag: Ik ging lekker shoppen bij de Ikea. Ik at er Zweedse balletjes als lunch en deed inspiratie op. Daarna ging ik koekjes bakken in het huis van mijn vriend. Hij heeft zo'n lekkere grote oven. Super handig! (De foto's staan in een slide show)

Donderdag:

Ik lakte op deze dag mijn nagels, ging weer sporten en maakte Bobotie terwijl ik in badjas gekleed was. Het was koud in huis en ik hou van dat zachte stofje. Ook kwam Macho hoi zeggen.

Vrijdag: Het was koud op de fiets naar de schilder groep. Het was ook nog maar 8:15 uur. Wel ben ik heel tevreden met mijn schilderij in wording. Voordat ik naar het zwembad ging liep ik een rondje door de Mamamini - Kringloop in Groningen. Stiekem werd ik achtervolgt door een mega lief katje!


Zaterdag: We deden het rustig aan, omdat de rest van de week best druk was. 's Avonds gingen we naar Micha Wertheim toe in de Oosterpoort. We waren veel te vroeg dus bestelden een Cola en genoten van dit kaarslicht. Over de show kan ik niets zeggen, dan spoil ik te snel.

Zondag: Het was niet zo'n super dag. Toch gingen we boodschappen doen en sloten we de avond af met een potje Yathzee. De pompoenen stonden bij de AH.

Zo, dit was mijn week. Heb jij nog een leuke foto van afgelopen week? Deel het gerust bij de reacties!

Recente berichten
bottom of page