top of page

Mijn blog | Wat gaat er veranderen?


Dit ben ik

Vanaf deze maand veranderen er een aantal dingen op mijn blog. In 2017 zal dit alleen maar meer worden. Nu plaatste ik gisteren al een advent artikel, maar misschien was dit wat vroeg, gezien het sinterklaasfeest eerst nog komt. Hoe ik dit ga oppakken? Lees snel verder.


Uploadschema: Mijn uploadschema heb ik veranderd. Ik probeer elke dag om 06.00 uur een artikel online te hebben staan. Dit gaat altijd om een schriftelijke blogpost. Mocht ik een keer een video opnemen, dan wordt dit een extraatje. Ook heb ik voor bepaalde onderwerpen vaste dagen.

  • Maandag : Fotoboek / geluksmomentjes

  • Dinsdag : December feestmaand

  • Woensdag : Artikel over gezondheid

  • Donderdag : Een persoonlijk verhaal

  • Vrijdag : Gastblogs

  • Zaterdag :Alle optie mogelijk. (ook shoplog, review, DIY etc.)

  • Zondag : Alle optie mogelijk. (ook shoplog of review, DIY etc.)

Het artikel over advent laat ik staan, maar overige kerstartikelen zullen veelal pas ná sinterklaas online komen. Die heeft immers ook het recht op zijn eigen aandacht.

Categorieën: Ook hiermee ben ik een beetje aan het puzzelen. Ik vond dat ik teveel categorieën heb, maar vooral ook een aantal oninteressante. De categorie 'tags' heb ik bijvoorbeeld verwijderd en de categorie 'vakantie' heb ik veranderd in reizen. Nog voor 2017 zal ik dit allemaal aanpassen. Zelf ben ik enorm bezig met zoeken naar wat me gelukkig maakt, dit wil ik meer aandacht geven op mijn blog en mijn ervaringen delen. Waar ik nog over twijfel is of de categorie 'shoplog' blijft.


Alle andere veranderingen:

In 2017 gaat er nog iets heel groots veranderen. Ik heb besloten om een domein aan te maken. Daarvoor ben ik nog steeds keihard op zoek naar de naam die ik echt goed bij mijn blog vind passen. Dit is echt een hele klus, omdat het al snel op de naam van iemand anders lijkt of niet dekt waar mijn blog voor staat. Maar het gaat er komen!

Als ik dan een goede naam en domein heb hoort daar natuurlijk ook een goed logo voor nodig en een banner. Deze gaan er dan ook komen, ontworpen door mijn nicht.

En als laatste... Ik wil proberen al mijn foto's zelf te maken, om me meer op alle onderwerpen te richten, want nu gaat het vrij vaak over mijn gezondheid, maar er is natuurlijk veel meer waar ik blij van word of geïnspireerd van raak.


Dit zijn de komende veranderingen. Hopelijk kijken jullie er net zo naar uit als ik zelf! Vinden jullie de shoplogs leuk om te zien? Hebben jullie misschien een idee voor een nieuwe, passende naam? Laat het snel onder in de comments!


Recente berichten
bottom of page