top of page

Geluksmomentjes | Week 44



Als je naar de titel van dit artikel kijkt, besef je je pijnlijk hoever het jaar al voorbij is. De afgelopen weken zijn voorbij gevlogen en het is nog maar 55 dagen tot het nieuwe jaar. Bizar, maar wel een leuk moment om ook deze week terug te kijken naar geluksmomentjes.


  • We gingen naar het bos toe en maakten mooie foto's.

  • Ik sta nu officieel ingeschreven voor fitness. Nu nog zo gemotiveerd blijven, dan vliegen de kilo's er hopelijk af.

  • De lootjes voor de kerstviering met mijn schoonfamilie zijn getrokken. Ik ben erg blij met mijn lootje.

  • Voor datzelfde lootje heb ik ook de surprise al bedacht.

  • Ik besloot mee te doen aan de secret santa swap waar ik vorig jaar ook aan mee deed.

  • Op woensdag bracht ik een bezoekje aan de kapper.

  • Voor 23 december boekte ik een manicure behandeling. Mooie nageltjes voor de kerst, wie wil dat nu niet?

  • Ik bezocht een vriend die op 6 november jarig was en maakte hem blij met cadeautjes.

  • Zijn konijntje maakte mij dan weer blij door gezellig op schoot te komen. Het is totaal geen knuffel liefhebber.

  • We gingen naar de try-out van de masterclass geluk van Guido Weijers, erg leuk!

  • Ook gingen we naar de oudejaarsconference van Claudia de Breij.

  • Het fitnessen ging weer super goed, ook al was ik donderdag maar matig gemotiveerd.

  • Schilder groep heb ik helaas afgesloten, maar ik ben wel heel tevreden over mijn werk en mijn vorderingen rondom nieuwe contacten op doen.

  • Ik had weer super veel contact met een vriend die ik al lang niet meer gezien heb. Vrijdag komt hij gezellig lang!

  • Ik maakte 2 mensen blij met een kaartje.

  • We hebben de eerste keer stamppot van herfst 2016 weer gehad!

Dit waren de geluksmomentjes voor deze week. Het zijn er echt weer super veel! Dit vind ik een goed teken, want het betekent dat ik leuke dingen doe en me redelijk goed voel. Wat was voor jouw een geluksmomentje?

Recente berichten
bottom of page