top of page

Shoplog | Super veel nieuwe aankopen!

De laatste tijd zijn er geen artikelen in deze trant online gekomen, maar dat betekent natuurlijk niet dat ik geen nieuwe dingen heb gekocht. Vandaag deel ik mijn aankopen met jullie.


Hema: Bij de Hema kocht ik de polaroid camera die ik al super lang wilde, maar eigenlijk best duur vond. Nu heb ik toch de knoop doorgehakt, omdat er korting op was, en koos voor de blauwe. In het tasje dat er naast ligt kan ik de camera makkelijk en veilig meenemen. Ook kocht ik twee notitieboekjes.


Wibra: De Wibra heeft de laatste tijd ook echt super leuke dingen. Ik kocht er deze houten blokjes en een foto/kaartenhouder die je op kunt hangen. Ook nam ik deze drie leuke washi tapejes en een leuk papierblok voor kerst mee.

Action:

Hoe kan het ook anders... Ook bracht ik een (of meerdere) bezoekje aan de Action. Het blijft natuurlijk onze favoriet. Ik kocht er wat knutselspullen, onzichtbaar plakband en een maskertje om mezelf mee te verwennen.

Søstrene Grene

Dit winkeltje is de laatste tijd echt favoriet bij mij! Ik kocht er leuke kerstkaartjes, nep kerstboompjes om mee in te pakken en leuke decoratie veren.

Albert Heijn Albert Heijn had dvd's in de aanbieding en daar zocht ik twee leuke tussen uit. Ik nam Life of Pi en Toscaanse bruiloft mee.

Laif en Nuver

Hier was ik nog nooit binnen geweest, omdat ik altijd dacht dat het super duur was daar. Dat idee klopte ook wel, maar toch nam ik iets leuks mee.

Xenos

Bij de Xenos waren alle herfstdingen 50% afgeprijsd, niet verkeerd natuurlijk. Ik nam deze schattige houten egel en uil mee.

Kruidvat De Kruidvat verkocht laatst ook leuke kerst knutselspullen. Deze zijn er nog wel te krijgen, maar niet overal is evenveel meer. Hier nam ik ook het een en ander van mee. Het houten blok waar 'special gift' op staat is een stempel.

Primark

Als laatste dan nog mijn aankopen van de Primark. Hier doen ze ook aan kerst, dus daar nam ik wat van mee en ik had weer nieuwe haar elastiekjes nodig.


Dit waren mijn aankopen voor deze keer. Trouwens... De marmeren achtergrond is een plaat van Rudolph's bakery. Voor €15 kocht ik hem bij de Blokker. Ik ben er echt super blij mee.


Wat hebben jullie onlangs nog gekocht?

Recente berichten
bottom of page