top of page

Geluksmomentjes | week 46


Week 46 was een niet heel bijzondere week. Ik sliep voornamelijk slecht en de eerste drie dagen heb ik daar ook mijn activiteiten op aangepast. Zo ging ik bijvoorbeeld dinsdag niet

naar fitness. Gelukkig waren er ook wat leuke dingen.

  • De kennismaking met iemand van we helpen viel uiteindelijk mee en het was gezellig. (Hier komt morgen een blog over online.)

  • Ik schreef een heel aantal blogs vooruit, omdat week 47 vol leuke dingen staat.

  • Op maandag hakte ik de knoop door en schafte mijn domeinnaam aan. Hierover heb je al kunnen lezen.

  • Vrijdag hielden we een gezellige stamppot avond met de schoonfamilie.

  • Zaterdag bezochten we de Tuinland om te kijken naar de kerstsferen daar.

  • Ik at mijn eerste oliebol van deze herfst/winter.

Zoals je ziet zijn er dit keer niet zoveel geluksmomentjes. Ik gok dat daar komende week verandering in komt. Wat vond jij het leukst vorige week?

Recente berichten
bottom of page